recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - projektor og ps3 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketprojektor og ps3 ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2007 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af frimann85 frimann85 skrev:

Hehe.. Sørg for at købe den inden damen får indflydelse på dit valg.. (Hvis hun har noget at skulle have sagt ;)) - Det er ikke alle der vil forstå glæden det giver når der hænger et monstrum ned fra loftet haha

Tja jeg blev nærmest smidt ud, før jeg sku til at lave min nye lejl. så jeg besluttede mig at jeg skulle forkæles lidt. satsede faktisk på pioneer lx508 eller hc5000 med stewart lærred og dobbelt så stort billede = helt klart

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2007 kl. 22:31
Kedeligt kedeligt...  Men så er det da godt du kunne få lidt nyt grej at varme dig på!  Skulle også lige til at spørge hvad der blev af dit Pio...

MVH
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
rasmus003 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-December-2007
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2007 kl. 09:24

Har sat Panasonic PT-AX200 op med PS3 i 720p. I 109" gider man dåligt se på sit 'gamle' 32" og billedet står knivskarpt. Især med AX200 specielle "gaming" mode.

Det næste der skal til, er at prøve med LiveTV streaming. Har en ide om at det kan lade sig gøre med MythTV streaming da PS3 ikke fungere som Vista Externder. More to come...

- Rasmus

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu