|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bodeen79 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 28-November-2005 kl. 11:33 |
Hej Håber at der er nogle venlige sjæle herinde, som kan hjælpe mig lidt. Idag har jeg en Panasonic th-37pa30 (plasma) men er træt af at VGA stikket sidder i fronten på skærmen, hvilket i min verden da også er tåbeligt lavet af Panasonic, jeg bruger nemlig min skærm sammen med en HTPC, men i øjeblikket kun via scart --> s-video... Derfor er jeg på udkig efter en ny skærm, og har set denne & nbsp; samsung LE-32R51B, syntes at designet er helt i top, men hvad med billede og lyd?? Havde også tænkt på den sammme skærm ind til mit sove værelse, bare i en 26".. Er der nogle andre skærme i hælder mere til og hvorfor?? Håber at i kan hjælpe mig.... |
|
![]() |
|
zerocool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hvis det er en fladskærm til HTPC bør du kigge her - http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27344&P N=1.
|
|
I am the Law
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Personligt ville jeg da være frygtelig ked af,at gå ned i tommer - fra 37 til 32 !!?? Det er mange procent!! Fælleskøbet har pt et rigtigt godt tilbud på en 26" - og den er mig bekendt lige i øjet til HTPC . |
|
![]() |
|
zerocool ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Man går da ikke ned i størrelse ved at vælge et LG 37LP1 eller et 42LP1? |
|
I am the Law
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |