|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Lyder næsten for godt til at være sandt... /Simon |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Hehe, jeg har samme mening. Siden ser totalt amatøragtig ud. Jeg tør ikke bestille fra den før en herinde fra kan sige 100% god for den side Men hvis det viser sig at være en seriøs side, så ved jeg godt hvor jeg skal bestille mine spil henne |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Lige præcis... ![]() ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
mr poulsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
opdateret.. kan fortælle at spillet virker fint og spillet kom 8 dage efter releace, jeg kan godt vente 8 dage for at spare de penge, kender efterhånden mange det har købt derinde, |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Lige lidt sjovt, hvis nogen ikke har set den http://www.playstadium.dk/2007/10/04/zero-punctuation-forts% c3%a6tter-vanviddet/#more-4538 |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
mitsuman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Hej... jeg har aldrig prøvet de forgåedene halo spil og ville derfor lige høre jer ad. Min lillebror har været vildt med det og spillet det og valgt solo games og gennemført det, for man så ikke nye baner eller andre ting åbent. hvis man ikke spiller online. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har gennemført Halo 1,2 og 3 offline og på Legendary, og der var ingen bonus at hente!
![]() Skulle der da være det, hvis man spiller online? ![]() Med venlig hilsen |
||
De bedste hilsner
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Halo - det er Halflife der foregår ved højlys dag med tagacotchi monstere og Mario agtige monstere...
Kunne det vække nogle Xbox fanboys? Seriøst jeg syntes ikke det er fantastisk - jeg finder RFOM meget bedre og med en meget bedre historie |
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Har spillet alle Halo spillene. Rigtige fede spil, men fatter simpelthen ikke de karaktere de får.
Zulfo, det var satme god gas dér ![]() |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
|
He he, ved ikke om dette udsagn kan få über-fanboy Mike op af dynget! Halo triologien er KLASSER bedre dybere og mere gennemarbejdet end R-FOM. (den nok mest lukkede og ensformige shooter EVER)... Fede våben er dog i overflod!!! Advarsel til alle der har prøvet FPS og shootere i det hele taget til en anden Next-Gen konsol (hmmmm, 360) Hold nallerne væk.. Det er DEN største skuffelse længe... og det er ikke fan-boy crap... Spillet er 5 ud af 10!!!!! |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |