recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - xbox 360 med HDMI som HD afspiller ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketxbox 360 med HDMI som HD afspiller ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Emne: xbox 360 med HDMI som HD afspiller ?
    Sendt: 15-Oktober-2007 kl. 16:28
jeg har lige købt mig en 360 med hdmi udgang og vil gerne hører jeres mening om hvordan den er som HD DVD afspiller

hvordan er billedekvaliteten på den som HD DVD afspiller ? via HDMI

hvordan er lyd siden ?

den kører sammen med mit PANA PV60 42" tv og lyd til min HARMAN KARDON AVR 7500 reciver...

nu bruger jeg også min PS3 som bluray afspiller og det er jeg ovenud tilfreds med, er 360 på højde med den
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2007 kl. 16:32
Jeg skal ikke kunne svare dig på om den er på højde med PS3, for den har jeg ikke!
Men jeg er en "gammel" x-box 360, og den kører med VGA stik. Og jeg er ovenud tilfreds med HD-DVD afspilleren.
Jeg syntes at de små 1300 man giver for den, er et rigtig godt og billigt alternativ til de gængse HD-DVD afspillere.
Både billede og lyd står rigtig godt på mit set-up, og jeg kan kun sige .

Mange hilsner
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2007 kl. 22:30

Jeg kan absolut anbefale hd-dvd drevet!! Jeg bruger også ps3 som BRD afspiller.. Forskellen er marginal!!

Jeg køber mest HD-DVD, da de er regionsfri og kan bestilles i USA til en særdeles favorabel pris i øjeblikket!! Jeg har lige fået mail om at Transformers er på vej!(eu-release 031207) 

Mht lyd ved jeg ikke så meget, udover at jeg har 360 tilsluttet mit gammeldaws (af nyere dato ) stereo-anlæg.. At du har mulighed for hdmi skulle jo ikke gøre løsningen ringere, tværtimod!!!

Redigeret af Pede8000 - 15-Oktober-2007 kl. 22:39
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
argiex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2006
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 18:09
Når du nu allerede har 360´eren er det en billig måde at få HD-DVD på.
MEN selvom billedet bliver godt følger lyden desværre ikke med, fordi du kan kun få DTS eller Dolby Digital ud af den optiske udgang på 360´eren.
Der er ikke mulighed for at sende HD lyd ud af den.

Hvis du kan klare dig med DTS og Dolby Digital er HD-DVD drevet til 360´eren et godt købt.
Denon 3806 7.1 receiver
Pi7 front, center højttaler
Coral CX-5 baghøjttaler
Optoma HD72i projektor
Toshiba HD-EP35 HD-DVD
PS3 Bluray
Xbox360
Nintendo Wii
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu