|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() Sendt: 28-November-2007 kl. 17:03 |
Jeg er ligesom mange andre danske kunder pisseirriteret over, at det skal tage over 3 minutter (!!!) for min S-300 at opstarte en film som "Pirates..". Kan det virkelig passe, at man som kunde skal spise sig af med det?
Jamen hov? Du siger, at S-300 kan opdateres via nettet. Se, dét er SMART! JA!...MEN kun hvis du bor i USA. Hvor latterligt er det ikke lige? Desuden skulle den nyeste firmware gøre afspilleren meget bedre, end den er nu (hvilket i øvrigt ikke siger ret meget!) - men det får vi naturligvis ikke lov til at opleve. Hvis jeg var SONY Int. / Japan, så ville jeg krumme mine tæer over, hvor latterligt ringe SONY DK og SONY Europe, varetager deres "brand" herovre. Det er jo så amatøragtigt. Selv deres såkaldte "service center" er forbavsende ringe informeret, når det kommer til deres egne produkter. Man skulle tro, det var to vidt forskellige producenter... Redigeret af Ukke - 28-November-2007 kl. 20:37 |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Ukke,
Firmware 3.20 er tilgængelig på Sony Support's Europa site - her. - dog ser det ud til at 3.30 er frigivet i USA (hvilken ifølge flere brugere på AVForums, fungerer fint på de europæiske modeller også). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |