recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD-DVD Eller Bluray afspiller ved grænsen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD-DVD Eller Bluray afspiller ved grænsen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: HD-DVD Eller Bluray afspiller ved grænsen
    Sendt: 05-December-2007 kl. 19:02
I weekenden skal jeg ned til den tyske grænse. I den forbindelse vil jeg se om jeg kan finde en HD-DVD eller Bluray afspiller. Men har dog nogle spørgsmål.

1. Kan det betale sig at købe en afspiller i Tyskland(grænsebutik), og kender I nogle besparelser, eller prisniveauet?

2. Garanti? Den skal vel til forhandleren i Tyskland, hvis den går i stykker?

3. Specifikke forhandlere? Jeg har kigget på Fleggårds hjemmeside, og webshop, men kunne ikke finde nogle HD afspillere. Synes nu heller ikke at der er så mange varer på hjemmesiden. Kender I andre? Hvor man kan se priser på nettet? Eller skal jeg bare håbe på at jeg støder på en butik?

Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Point: 469
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 20:24

Oprindeligt skrevet af Klausens Klausens skrev:

I weekenden skal jeg ned til den tyske grænse. I den forbindelse vil jeg se om jeg kan finde en HD-DVD eller Bluray afspiller. Men har dog nogle spørgsmål.

1. Kan det betale sig at købe en afspiller i Tyskland(grænsebutik), og kender I nogle besparelser, eller prisniveauet?

2. Garanti? Den skal vel til forhandleren i Tyskland, hvis den går i stykker?

3. Specifikke forhandlere? Jeg har kigget på Fleggårds hjemmeside, og webshop, men kunne ikke finde nogle HD afspillere. Synes nu heller ikke at der er så mange varer på hjemmesiden. Kender I andre? Hvor man kan se priser på nettet? Eller skal jeg bare håbe på at jeg støder på en butik?

Hvis du køre over grænsen vev Padborg/Harislee kommer du også forbi Otto Duborg de har en elektronik butik med meget. Ellers er der Citi med Mediamarkt i Flensborg. 

Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 20:33

Du skal nok ikke regne med at finde de bedste tilbud i grænsebutikkerne. Du kan prøve hos Media Markt i Flensburg. Det ligger i Citti Park, ca. 5 km fra grænseovergangen ved Padborg. De har et enormt udvalg af radio/tv.

Jeg har lige sendt en mail til dem fordi jeg havde hørt at de havde Toshiba HD-E1 til 199 euro. Det har de også, men kun som udstillingsmodel! Den der skrev om tilbudet havde lige købt en Blu-Ray afspiller der.

Vedrørende garanti er det nok kun hos Fleggaard at de har dansk garanti.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu