|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() Sendt: 18-November-2007 kl. 10:53 |
||
Så er den officielle 2.7 firmware ude i USA til XA2'eren, men denne gang virker den også til XE1'eren. Her er lidt tråde om det: OFFICIAL - FIRMWARE VERSION 2.7 RELEASED!!!! for HD-XA2 (HD-XE1) Hvis man har gjort sin afspiller regionsfri, ser det ud til 2.7 IKKE ødelægger regionsfriheden! Hvad gør 2.7? Laver 1080p/24 perfekt nu. Indfører mulighed for bitstream af de nye lydformater til receiveren, som derefter dekoder dem. Eftersigende mener flere, at lyden er langt bedre nu (om det kun er via bitstream ved jeg ikke) og at der ikke er lipsync problemer mere. Her er den officielle XA2 zip fil. http://tacp.toshiba.com/tacpassets-images/models/HD-XA2/firm ware/HD-XA2-2700N.zip Hvis man installerer denne, er det selvfølgelig på eget ansvar. Man kan også prøve og koble på nettet og vente på den europæiske 2.7 version. Jeg har installeret XA2 versionen og det virker perfekt. |
|||
![]() |
|||
Fender56 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
||
Det er ikke nødvendigt at vente på den Europæiske version 2.7, idet den allerede er online. |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hej Alle Ja, den er officielt udgivet i Europa nu også. Super release!
/Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
||
det er måske en anelse offtopic, men er det at forvente at den samme opdatering kommer til E1? når jeg nu har et 24p display, så ville jeg jo godt kunne bruge det...
Ole |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej fumer - der kommer ikke en opdatering til E1 der omfatter 24p - desværre
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
||
du mangler et p hother :-p
sad også lige og var ved at kæmpe mig igennem xe1 tråden, for at finde svaret, men det holder jeg så op med nu, når ikke den bliver opdateret, så holder jeg mig bare til min Xbox, syns den gør det ganske hæderligt i øvrigt, men når den nu er tændt for at spille film ca. 11 gange oftere end for at spille spil, så kunne jeg jo føle mig fristet til at skifte den ud med en afspiller... men energien går imod ps3 istedet så, så jeg kan blive Dual format, som alle de seje :-) tak for hurtigt svar |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |