|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() Sendt: 22-November-2007 kl. 22:08 |
Har lige fået mig min PS3 og nu skal jeg ud og have bare en eller anden Blu-ray film så jeg kan nyde kvaliteten.
Så jeg håbede nogle af jer kunne komme med nogle gode råd til hvilken film jeg skal købe. Det er ikke så vigtigt hvilken film det er. Det der er vigtig er bare at det er en af de bedste blu-ray film kvalitetsmæssigt. Giver det nogen mening ? ![]() Dvs. jeg skal bare en en film som ser godt ud ![]() |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis det bare skal se fantastisk ud, så burde du anskaffe dig Planet Earth eller Galapagos, der begge er naturfilm og skulle være noget af det ypperligste hvad angår billedekvalitet.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Den her ser god ud
![]() |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Den bude man overveje... Man bliver helt sikkert populær hos generalen/chefen hvis man sætter den på en aften!!
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
rohde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
Tjek http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html
For nylig har Ratatouille modtaget 5 stjerner for både lyd og billede. |
|
![]() |
|
BeeJay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Her kan du se hvilke film på blu ray der har fået bedste anmeldelser på billedsiden Http://bluray.highdefdigest.com/reviews_video.html ellers kan jeg anbefale alle 3 pirates of the caribbean film og sunshine og 300 de har fantastisk billede Go fornøjelse Redigeret af BeeJay - 23-November-2007 kl. 00:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |