|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() Sendt: 01-December-2007 kl. 13:09 |
|
Jeg er på udkig efter en HD afspiller (BLU-RAY eller HD-DVD). Krav: ingen belastende støj fra blæser og/eller drev, og den skal kunne afspille alm. DVD i høj kvalitet. Jeg har haft en PS3 med 40GB. Den støjer for meget efter min mening. Jeg har læst en test af Samsung BD-P1400 på www.dvdarea.de: Die gesamte Geräuschentwicklung des BD-P1400 ist auch nicht als vorbildlich zu bezeichnen. Zunächst ist bereits in der Bedienungsanleitung nachzulesen, dass der eingebaute Lufter zur aktiven Kühlung permanent in Betrieb ist. Auch aus 2 Meter Distanz zum BD-P1400 ist der Lüfter in leisen Filmpassagen noch wahrzunehmen. Für den wahren Filmfreak ein Nachteil. Er der nogen der har PRAKTISK erfaring med HD afspiller der kan opfylde mine krav?
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
|
Vent på UP-5000
![]() |
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Ditto |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Det er self også en anbefaling UP-5000!..Men det er stadig Samsungs første Combo-maksine!.. Men ellers kan jeg anbefale Toshiba HD-XE1 vs Samsung BD-P1400...De har næsten det samme indmad, kan sende HD-lydformaterne i HBR, udover DTS HD MA!.. mvh Zirio Redigeret af zirio - 01-December-2007 kl. 13:47 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Jeg synes bare, at min HD-XE1 suser meget fra blæseren...man er i hvert fald ikke i tvivl om den er tændt eller slukket.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Læs eventuelt også recordere.dk´s anmeldelse af Samsung BD-P1400: . http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1379&zoneid=1 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() |
|
Ifølge www.areadvd.de er der MEGET støj fra blæseren. Hvad er din kommentar til det? |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det står faktisk i min anmeldelse - jeg synes ikke at blæserstøjen er noget problem Men det afhænger jo af hvor afspilleren er placeret i forhold til the watcher
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Fra anmeldelsen: Samsung BD-P1400 er ganske lydløs. Der kan høres de sædvanlige opstartslyde, men der udover er der intet hørbart i en normal siddeafstand. Ifølge www.areadvd.de er der MEGET støj fra blæseren, hele tiden! Hvem skal man tro på? Inden jeg købte en PS3 40GB var der mange der beskrev maskinen som lydløs. Øv hvor blev jeg skuffet. Blæseren larmer alt for meget. Støj opfattes tilsyneladende forskelligt, eller hva' ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tja hvem du skal tro på kan jeg jo ikke afgøre. Men jeg kan da oplyse dig om, at min P1400 står i et rack ca ca 3m fra min siddeposition - og jeg kan ikke høre blæseren. Jeg tror måske at den forskellige opfattelse af lyd har noget at gøre med hvor sensibel man er. Hvis der er helt "lydløst i rummet" kan jeg svagt høre en "hvislen" fra afspilleren. Nærmere kan jeg nok ikke komme det. Redigeret af Hother - 01-December-2007 kl. 16:08 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |