|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 01-September-2009 kl. 15:21 |
Har lige opdaget noget jeg synes er temmeligt frækt. Kan ikke forstå, hvis det er lovligt... ? Hvis man besøger Cinemaxx´s hjemmeside installerer siden noget i éns browser (cookie?). Det gør, at hvis man bagefter besøger kino.dk for f.eks. at bestille sine billetter i Biocity istedet for, så er siden "låst" så man kun kan vælge de tre Cinemaxx-biografer.... Det er da lidt frækt og jeg fatter ikke, at Biocity (nordisk film) finder sig i det! Hvis man lukker sin browser ned og går direkte ind på kino.dk er der ikke nogen problemer, men jeg forstår ikke hvis det kan være lovligt, at installere sådan en spærring til en anden hjemmeside uden at informere om det... Nogen, der ved det? Mvh |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg tror du ser spøgelser der ikke er der... Cinemaxx.dk installerer ikke noget når man besøger den, men den opretter sandsynligvis en cookie. Men heldigvis er cookies så smart indrettet, at de kun virker for den pågældende hjemmeside, så den kan helt sikkert ikke styre noget på kino.dk Jeg har lige gjort det du beskriver uden problemer. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Oprindelig poster følger et link fra Cinemaxx ind på Kino.dk, til en Cinemaxx-underside.
Der er intet forbudt eller endsige kritisabelt i denne fremgang, det er blot dårlig net-forståelse fra brugeren der resulterer i en misforståelse. Til oprindelig poster: Tryk på forside når du er inde på kino.dk igen, så kommer du væk fra Cinemaxx-undersiden og kan bestille normalt i alle biografer igen. |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Altså gået direkte fra cinemaxx og ind på kino.dk. Under biografer kan du så vælge alle. Hos mig er der kun de 3 cinemaxx biografer. Bruger Internet Explorer 7. Jeg snakked med en fra Nordisk film og hun sagde at kunder tit havde det problem når de havde været inde på cinemaxx først...
Hvorfor f***** skulle jeg finde på det`??? |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis jeg trykker forside kan jeg stadig kun vælge de 3 cinemaxx-biografer. Selv hvis jeg opretter login og vælger dato først (eller film først) kan jeg kun vælge cinemaxx. Hvis jeg vælger biograf først for jeg godt nok en liste med alle biografer, men det er kun hos Cinemaxx jeg kan bestille. De andre biografer kan jeg kun læse om. Altså hvor mange sale de har og den slags spændende info.... EDIT: Selv hvis jeg googler "kino.dk" og går ind på den fra google, så er det stadig Cinemaxx versionen jeg kommer ind på. Kino.dk må da være i lommen på Cinemaxx. De må have betalt nogle penge som Nordisk film ikke har. . . Det skal lige siges, at jeg altid går i Cinemaxx, da jeg synes de er bedre, men det undrer mig alligevel... Redigeret af Langemor84 - 01-September-2009 kl. 15:44 |
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Jeg er simpelthen ikke i stand til at reproducere fejlen, finder desuden intet underligt eller ualmindeligt i cookien fra Cinemaxx. Mit bud er browserfejl, prøv i stedet for Firefox - dette vil med al sandsynlighed stoppe problemet.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Konspirationsteorier er altid godt ![]() Kino.dk er i øvrigt ejet af Nordisk Film med 74% og CinemaxX med 26% |
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
Jeg oplevede præcis samme problem for et par måneder siden og fandt via kino.dk's debatside ud af at jeg ikke var den eneste der havde oplevet fejlen. http://www.kino.dk/Debat/FriDebat.aspx?debateid=aea06fa4-9b0 d-4c75-862a-18f4b90d2363 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |