recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - rep af Panasonic 42pz80 lokalt.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketrep af Panasonic 42pz80 lokalt.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Emne: rep af Panasonic 42pz80 lokalt.
    Sendt: 24-Marts-2009 kl. 19:05
Jeg købte et Panasonic 42PZ80 fra easyshopping.com i november. den har en køleskabs agtig lyd bag fra tvet i højre side (lyden er blevet forstærket efter jeg har hængt tvet op. lyden blev frstærket når jeg spændte skruen.)

jeg har selvfølgelig skrevet til easyshopping og fortalt dem om fejlen.
de ønsker at jeg pakker skærmen ind i orginal embalage og kontakter dem så de kan bestille fragtmand.
de siger så at hvis DE vudere at lyden ikke er høj så skal jeg betale 2*400 kroner til fragt plus arbejdsløn som er 400 kroner i timen.

JEG ønsker at det lokale panasonic center kigger på det.
KAN jeg det? eller SKAL easyshopping kigge på det?
jeg bor på bornholm. og har ikke orginal embalage ( bo i lille 2 værelses ) og har det generelt ikke godt med at skulle sende fra bornholm til jylland i noget uorginal embalage. og er desuden jo også billigere at panasonic her kigger på det frem for der skal betales 2 * 400 for at få det til jylland..
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 12:40

Mener at du kan bede din forhandler om at fremsende den korrekte emballage, når det er i forbindelse med reklamation, de kan ikke kræve at du skal have gemt den originale.

Er ret sikker på at Easyshopping kan forlange selv at få lov til at se på skærmen. Jeg ville være særlig opmærksom på serviceniveauet: http://www.trustpilot.dk/review/www.easyshopping.dk

Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 17:36
pis...  vidste ikke de havde så dårlig service :(
så ser jeg sikkert aldrig mit tv hvis jeg sender over til dem? :(
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 19:00
Husk nu på at tilfredse kunder sjældent bruger tid på at rose butikker på
sider som trustpilot da vi bare vil nyde deres produkt. Hvorimod utilfredse
kunder har brug for at komme ud med noget vrede. Og det kan Trustpilot jo
være godt til det formål.
Derfor skal man lige take sider som trustpilot med en gran salt.
Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2006
Status: Offline
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 19:43

Det skulle vel aldrig dreje sig om dem her?:

http://programmer-dyn.tv2.dk/basta/article.php/id-21255953.h tml

Mvh.

Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 23:14

Selvfølgelig skal man altid tage disse anmeldelser med forbehold, men ES får ikke mange roser, hvis man læser lidt på diverse fora. Derudover er firmaet bagved fornylig blevet opløst og ejeren har omgående stiftet et nyt firma for at køre ES videre:

Dette linkes der også til på TP (dog med et dårligt link):   http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/firmatjek/rtv-service -aps-2/

Ikke et firma jeg ville handle med! Men nu du har handlet der ville jeg ihvertfald være meget opmærksom på at dokumentere alle aftaler med firmaet, få alt på skrift,

Evt. kunne du jo spørge den lokale forhandler om han vil yde konsulentbistand, formentlig mod betaling, hvilket jo også kun er rimeligt når det formentlig er parallelimport.

På den anden side kan de jo også være at du er heldig og alt går glat  

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2009 kl. 07:20

Oprindeligt skrevet af Fnulder Fnulder skrev:

Husk nu på at tilfredse kunder sjældent bruger tid på at rose butikker på
sider som trustpilot da vi bare vil nyde deres produkt. Hvorimod utilfredse
kunder har brug for at komme ud med noget vrede. Og det kan Trustpilot jo
være godt til det formål.
Derfor skal man lige take sider som trustpilot med en gran salt.

Der er du helt galt på den, f.eks. DustinHome får kun god omtale i rigtig rigtig mange anmeldelser.

Til top
Steen Easy Shop Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2009 kl. 06:29

Jeg kan i den konkrete sag oplyse, at vi har været i dialog med kunden for på forhånd og i fællesskab at vurdere, om den hørbare støj fra apparatet er kraftigere end det støjniveau som man naturligt skal forvente sig fra denne type apparater.

Konklusionen af telefonisk samtale med kunden er, at støjen nok er kraftigere og af en anden karat end det normalt forventelige. Der vil derfor blive arrangeret, at vi sender en retur-emballage til kunden så apparatet kan blive returneret til os og undersøgt på et Panasonic autoriseret værksted.



Redigeret af Steen Easy Shop - 28-Marts-2009 kl. 07:08
Steen Sødergreen
Easyshopping.dk
Tel 7362 0505
email: steen@easyshopping.dk
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:17
og "kunden" er tilfreds med den forløbige service fra easyshopping.

Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 16:52
update:

easyshopping ringede tidligere og sagde de ville sende min skærm idag. er dog på ferie, men så er den der når jeg kommer hjem på fredag ;) (arbejder i kvickly så har fået dem til at levere til vores lager)
de har fået justeret tvet så den ikke skulle larme så meget. under panasonics normer var det vist hun sagde. er dog ikke lige 100% sikker på hvad det var der var gjort.
hovedsagen er at jeg får mit elskede fjernsyn tilbage. er overlykkelig. ;D
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 18:34
har nu fået min skærm op og hænge på sin plads på væggen. og den siger INTET.. er så fedt at surfe rundt i ps3 menuen og det eneste man kan høre er knapperne på ens joypad ;D
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu