|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() Sendt: 16-April-2006 kl. 12:53 |
Jeg skal tage back up af en DVD, som har fejl i slutningen af den sidste af to optagelser, der er på den skive. Da back-up programmet læser hele skiven før den starter, læser den fejlen og nægter at tage back-up. Jeg har prøvet at isolere den første spor/udsendelse på skiven gennen DVDshrink på PC, men den læste også hele skiven og fandt fejlen .. Har nogen en god idé til hvordan jeg kan på kopieret den ene (fejlfrie) udsendelse fra den skadede DVD ud?? Jeg har Pioneer 720 og PC til rådighed.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Prøv CloneDVD, og vælg funktionen Kopier DVD titler. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Hej Lone Hvis Clonedvd ikke løser det så kan DVD decrypter sikkert klare dit problem http://www.sikkopi.dk/Downloads/DVD-backup/SetupDVDDecrypter _3.5.4.0.exe vælg ifo mode, stream processing, og vælg den første titel.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Mange tak for tipsene. Jeg prøver mig frem. Vh Lone
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
DVD decrypter er vejen frem. Hvis den ikke kan, så tror jeg ikke der er mange muligheder tilbage. |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
![]() |
Hvis ikke DVD decrypter kan, så er der vel kun ISO Buster tilbage - kan
dog ikke huske om den kan klare DVD'er i de ikke registerede version.
Mvh Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |