|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() Sendt: 04-September-2005 kl. 16:13 |
Min søn har lige købt en billig DVD afspiller, "United 6053" til 299,-. Kan den gøres kode-/regionsfri? Det havde vi ikke liige kigget om den var. Tak, |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Skal den bruges til at afspille fra andet end R2.? Hvis ikke så er det uden betydning. Kode/regionsfri = Play all regions. Det er ikke nogen mirakelløsning til brug for kopiering. At gøre den regionsfri hvis det ønskes, kan måske koste det samme som selve afspilleren. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Ja tak, den er feset ind. Og ja, vi køber en del DVD'er fra US og østen, så regionsfri er et must. Jeg mener så at have læst at den kan 'låses op'. Det er det jeg efterlyser en metode til.
|
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Her er et forslag du kan prøve:
|
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
En anden ting, som jeg har været udsat for før: Er du sikker på, den ikke allerede ER regionskodefri? :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Et forslag til United DVD 5060, men som måske kan bruges til din:
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, ikke 100% - manualen røber ikke noget, men det var fraværet af ordet 'Regionsfri' der gjorde os mistænksomme. Tilgengæld kan den afspille NTSC format, siger den, og det bruges vist ikke (ret meget) udenfor US. Så det må komme an på en prøve. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() |
Hej Lone! Prøv at lægge en region 1 DVD (ikke bare en hvilken som helst NTSC skive) i afspilleren. Kan den afspille den, er den allerede regionskodefri. Flemming |
|
![]() |
|
![]() |
Nemmerlig! Vi prøver den af i aften. Tak for alle rådene - specielt hacker-idéerne fra Norbert
![]() |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Til Lone & søn, I lighed med Norbert er her et "hack" - det er faktisk fra importøren - der har virket på en United, jeg ikke længere har. Det kan evt. også prøves af selv om modellen ikke er den samme. DVD5057 DVD5059, DVD5500Dansk 1. Tryk "OPEN" for at åbne CD Skuffen. 2. Tryk "SETUP" 3. Tryk ”PIL til højre” tasten 3 gange for at komme ind på ”PREFERENCE” indstillingssiden. 4. Tryk 1, 3, 7, 9 og herefter 0 - 6 för att välja regionskode ( 0 betyder REGION FRI). 5. Tryk "SETUP" eller "CLOSE" for at gemme den valgte regionskode.
Virker det ikke, kan du maile her og spørge: san@dangaard.dk (hvis han altså stadig er i firmaet, det er 1½ år siden jeg fik svar fra ham. Han hedder Stig Andersen og det var ham, der sendte mig anvisningen.) Eller ring 7230 3446, det er importøren, Dangaard-Electronics.
Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Tak til alle! Den VAR regionsfri, selvom der stod R2 på kassen... |
|
![]() |
|
plankeby ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
![]() |
Nå er dette gammelt, men mange billig merker er sonefri, selv om det står sone 2 på den!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |