|
Tale lyd! Kan du løse problemet ingen kan? |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Small" skal den selv kunne finde ud af.
Klaus |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Det er fordi der ikke er noget menupunkt der eksplicit hedder small. Det hedder 80hz(thx). Dine højttalere og sub aktiveres med Yes og ikke On. Udtrykkene varierer lidt efter mærke og model.
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Problemet er jo at det ikke virker. Den vælger Full band for fronthøjttalerne som er bitte små Focal Sib og den fatter heller ikke, at der er tilsluttet en sub, hvilket sikkert også er årsagen til at den vælger Full band for front. Man kan ikke vælge small/80Hz for front hvis den ikke ved at der er tilsluttet en sub.
Redigeret af Mefisto - 22-November-2016 kl. 14:49 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Jeg har taget noter til mig selv over alt det I siger., så jeg prøver mig frem. :-)
For en god ordens skyld, vil jeg gerne sige det ikke er dovenskab at jeg ikke tager udgangspunkt i maualen. Jeg taler og skriver flydende engelsk og har boet i USA, men den måde det står på og alle de muligheder der er gør det helt sort for mig. Så det er bare så I ikke tror jeg ikke gider. :-) |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Men tænker lidt jeg sætter front til 80hz. Center til 100 hz og baghøjttalere til 100 hz. Jeg aner ikke hvad forskellen er, men det er sådan jeg forstår det. :-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Netop - og derfor skal han starte med at fejlfinde på det, frem for at sætte alt muligt manuelt..... Klaus |
|
![]() |
|
Kan du ikke snart stoppe med dine lamme punktummer ...... ?
Nu skrev Strange selv tidligere at der ikke PT var mulighed for a køre automatikken (nederst side 5) derfor svarede jeg at man kunne prøve manuelt i stedet og gav en kort forklaring på hvordan man gør. Tror ikke jeg har mere at bidrage med. For mange kokke og alt det der.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Strange, når du skal til at kalibrere dit system skal jeg gerne gentage hele proceduren for dig
![]() |
|
![]() |
|
Tak. :-) Det er jeg voldsomt glad for.
En quick guide jeg kan læne mig op af skåret ud i pap som var det et skolebarn der skal lære alfabebet, ville være yderst brugbart, hvis du en nat ikke kan sove og ingen film har at se. :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |