|
Marantz sr7010 ingen lyd |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville også prøve, at smide en cd-afspiller eller lign., på en af de analoge indgange, for at tjekke, om det er indgangssignalet, det er galt med...
Redigeret af Supergris - 21-November-2016 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
damkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har forsøgt med analog lydkilde, men her er der heller ikke nogen lyd.
For øvrigt, kommer der heller ikke lyd, når den laver testsignaler. Men, nu har jeg talt med forhandleren og de mener, at der er en fejl i receiveren, mulighvis pga. transport. Den skal på værksted... Det var vist desværre den sidste de havde i sort, så det er nok ikke nemt at få den ombyttet. Nå, det finder vi ud af, det har altid behandlet mig godt :-) Jeg tror, at det slutningen på historien. Jeg takker for hjælpen :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |