|
Sub eq på Audyssey multEQ XT32 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2016 kl. 08:57 |
Jeg har idag en Dspeaker Antimode 8033c til kalibrering af min subwoofer og ville gerne høre jeres vurderinger af sub eq ved multeq xt32.
Jeg har idag mult XT på min Nad T777 og bruger det ikke da jeg syntes det mudrer lyden. Kan XT32 måle sig med Antimode eller kan den endda overgå?
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden overhovedet at være ekspert så tror jeg at man skal passe på med at bruge 2 autokalibreringer oven i hinanden uden at korrigere manuelt.
Hjemme hos mig kørte vi først en Audussey pro kalibrering som gjorde det fornuftigt, specielt i det øvre område. Efterfølgende blev der målt efter og lavet manuelle justeringer i min MiniDSP
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Ah, det kunne jeg godt have formuleret bedre. Min tanke var at skippe Antimode hvis xt32 kunne det samme eller endda gøre det bedre:)
Redigeret af Bromberg5 - 05-December-2016 kl. 09:27 |
|
![]() |
|
Kan man med xt32 gøre brug af kalibrering af de 5 højtalere og undlade kalibrering af subben og vælge at køre med Antimode kun på lfe kanalen?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det er desværre ikke muligt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |