recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sub eq på Audyssey multEQ XT32
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sub eq på Audyssey multEQ XT32

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sub eq på Audyssey multEQ XT32
    Sendt: 05-December-2016 kl. 08:57
Jeg har idag en Dspeaker Antimode 8033c til kalibrering af min subwoofer og ville gerne høre jeres vurderinger af sub eq ved multeq xt32.

Jeg har idag mult XT på min Nad T777 og bruger det ikke da jeg syntes det mudrer lyden.

Kan XT32 måle sig med Antimode eller kan den endda overgå?
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 09:17
Uden overhovedet at være ekspert så tror jeg at man skal passe på med at bruge 2 autokalibreringer oven i hinanden uden at korrigere manuelt. 

Hjemme hos mig kørte vi først en Audussey pro kalibrering som gjorde det fornuftigt, specielt i det øvre område. Efterfølgende blev der målt efter og lavet manuelle justeringer i min MiniDSP
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 09:27
Ah, det kunne jeg godt have formuleret bedre. Min tanke var at skippe Antimode hvis xt32 kunne det samme eller endda gøre det bedre:)

Redigeret af Bromberg5 - 05-December-2016 kl. 09:27
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 10:39
Kan man med xt32 gøre brug af kalibrering af de 5 højtalere og undlade kalibrering af subben og vælge at køre med Antimode kun på lfe kanalen?
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 14:15
Det er desværre ikke muligt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu