|
stand/holder til center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2016 kl. 21:01 |
Hej
Jeg søger en stand eller holder til min center, så jeg kan få vinklet den lidt opad. Vi snakker ikke om et stativ men mere et lavt let vinklet kile eller lign. da den skal stå på et møbel. Lidt alla denne her, jeg synes bare den anden var smartere. Jeg har før haft set at System Audio har lavet et rundt beslag, men kan ikke finde det nogle steder. Denne her center er stillet på en: Jeg har fundet den desværre udgået Kender i nogle gode bud? På forhånd tak.
Redigeret af Basknudsen - 07-December-2016 kl. 21:12 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger selv siliconefødder som fulgte med B&W højtaleren. Bagerste er 5 mm og forreste 15 mm, og kan sikkert fås højere hvis det er nødvendigt.
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Ja siliconefødder kan fungere, eller damping feet fra hifiklubben, og så bare montere dobbelt forrest på højttaleren.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Fedt, det havde jeg slet ikke tænkt på.
Tak for hjælpen. |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |