recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pusher-Trilogi på Blu-ray??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pusher-Trilogi på Blu-ray??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pusher-Trilogi på Blu-ray??
    Sendt: 19-August-2016 kl. 10:40
Hej gutter. Nogle der kender noget til den danske Pusher Trilogi og om den er udkommet i Danmark på Blu-ray? Jeg kan se at den er udkommet i udlandet på blu-ray, men ser ud til at man ikke kan få den i Danmark. https://www.amazon.co.uk/pusher-steelbook-blu-ray-blu_ray-Italian/dp/B006K29XDW/ref=sr_1_4?s=dvd&ie=UTF8&qid=1471595975&sr=1-4&keywords=pusher
Her er trilogien udgivet i Italien, og Tyskland har også nogle blu-ray udgivelser. 
Men hvad med DK? Og hvordan er kvaliteten af blu-ray filmen?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2016 kl. 10:48
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2016 kl. 16:01
Jeg deler ikke ligefrem Flemmings optimisme mht kvaliteten,og da slet ikke på den første, det er billedkvaliteten enorm ringe, lyden er kun DD5.1, 3'eren mangler desuden dansk tekst til alt det udenlandske snak på Bonisk, eller hvad det er de snakker, og det er ca 50% af filmen, 2'eren kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har set den
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2016 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Jeg deler ikke ligefrem Flemmings optimisme mht kvaliteten,og da slet ikke på den første, det er billedkvaliteten enorm ringe, lyden er kun DD5.1, 3'eren mangler desuden dansk tekst til alt det udenlandske snak på Bonisk, eller hvad det er de snakker, og det er ca 50% af filmen, 2'eren kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har set den
Den er måske ikke top kvalitet, men er stadig bedre end dvd udgaven. 2 og 3 har jeg ikke set på BD.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu