|
Pusher-Trilogi på Blu-ray?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2016 kl. 10:40 |
Hej gutter. Nogle der kender noget til den danske Pusher Trilogi og om den er udkommet i Danmark på Blu-ray? Jeg kan se at den er udkommet i udlandet på blu-ray, men ser ud til at man ikke kan få den i Danmark. https://www.amazon.co.uk/pusher-steelbook-blu-ray-blu_ray-Italian/dp/B006K29XDW/ref=sr_1_4?s=dvd&ie=UTF8&qid=1471595975&sr=1-4&keywords=pusher
Her er trilogien udgivet i Italien, og Tyskland har også nogle blu-ray udgivelser. Men hvad med DK? Og hvordan er kvaliteten af blu-ray filmen?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er faktisk kun Tyskland, som har udgivet den på Blu-Ray. Kvaliteten er faktisk ok. Der er Dansk/Tysk tale, og Tysk tekst på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Jeg deler ikke ligefrem Flemmings optimisme mht kvaliteten,og da slet ikke på den første, det er billedkvaliteten enorm ringe, lyden er kun DD5.1, 3'eren mangler desuden dansk tekst til alt det udenlandske snak på Bonisk, eller hvad det er de snakker, og det er ca 50% af filmen, 2'eren kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har set den
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Den er måske ikke top kvalitet, men er stadig bedre end dvd udgaven. 2 og 3 har jeg ikke set på BD.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |