recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken X-Men boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken X-Men boks?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 298
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken X-Men boks?
    Sendt: 16-September-2016 kl. 19:50
Hvilken X-Men løsning vil i anbefale? Jeg har ingen af dem hverken på DVD eller Blu-ray
Jeg har af en eller anden grund aldrig fået set dem, men nu skal det være. Har i et godt råd Smile

1. Cerebro Collection (7 disc) pris ca. 200.-

X-Men (2000)
X2 (2003)
X-Men - The Last Stand (2006)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
X-Men - First Class (2011)
The Wolverine (2013)
X-Men - Days Of Future Past (2014)

2. Saga Box (udkommer 20. okt.) pris ca. 500.-

X-Men
X-Men 2
X-Men: The Last Stand
X-Men: First Class
X-Men: Days of Future Past
X-Men: Apocalypse
3. Original Trilogy
(udkommer 17. okt.) pris ca. 200.-
X-Men / X-Men 2 / X-Men: The Last Stand 

4. Prequel Trilogy (udkommer 17. okt.) pris ca. 300.-

X-Men: First Class / X-Men: Days of Future Past / X-Men: Apocalypse 

Eller

5. En helt anden boks som ikke er nævnt her eller enkeltvis. Hvad mener i ???

Redigeret af T-1000 - 16-September-2016 kl. 19:53
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2016 kl. 20:20
Problemet er, at der "altid" kommer en ny film og når man så har en samling i en særlig boks, så virker det lidt kikset.

Når det så er sagt, så købte jeg for et par år siden X-Men Ultimate Collection (dansk version) billigt hos CDON, velvidende om problematikken. Der gik da heller ikke længe før den næste boks kom (med figur af en "Wolverine klo") og et år senere kom Cerebro boksen.

Min boks indeholder alle film op til X-Men: First Class. De efterfølgende har jeg købt "løse".

Hvis du blot går efter filmene, så køb den boks, der er billigst. Ellers ville jeg måske købe Original Trilogy boksen og se tiden an, så boksene i det mindste er grupperet. Eller også kunne du jo købe filmene løse. De *plejede* at være ret billige at få, men nu er det jo snart et privilegie at kunne købe film på BD (eller DVD for den sags skyld).

Redigeret af azrael - 17-September-2016 kl. 21:22
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2016 kl. 23:32
Jeg fortrækker normalt også at have dem løst på hylden, men jeg hælder umiddelbart til at købe den nye boks og så Wolverine løst ved siden af.

Det kunne være el-giganten kom med en god pris næste måned på den nye boks forhold til hvad CDON har den til pt.

Men jeg er stadigvæk i tænke mode omkring det her. Smile
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2016 kl. 09:28
Undtaget den sidste nye film, så koster de alle mellem 59 og 99 kr.
Jeg ville købe dem enkeltvis - men jeg er heller ikke fan af boks-sæt.

En anden fordel er at du måske kan få en slags "director's cut" af nogle af filmene hvis du vil have dem.

Så køb de 3 første enkeltvis og se dem - hvis de er noget for dig, så fortsæt købene når du finder dem billigt
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 11:14
Er det rigtig forstået at 1-3 hænger sammen, 4-6 hænger sammen og X-Men Origins: Wolverine (2009) samt The Wolverine (2013) er to stand-alone / spin-offs som ikke rigtig er en del af de seks originale film?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu