recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UHD (4K) Film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UHD (4K) Film

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DK1975 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juli-2011
Sted: HillerødDanmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DK1975 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: UHD (4K) Film
    Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 13:28
Hej Alle,

Jeg ville høre hvor folk køber deres film henne ?

Nogle gode fif og links?

Kan se at CDON har dem men de er også 100kr dyre end Elgiganten.
Elgigantens udvalg er så desværre meget lille 😬

Go' weekend!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 14:12
Elgiganten, Amazon.uk og Amazon.de.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2016 kl. 18:40
Hvorfor kunne i ikke bare lade være, med at skrive så meget om det.Cool Nu blev jeg jo nødt til, at bestille min første 4K film. Så må jeg se, hvornår jeg får en afspiller.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Status: Online
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 08:38
Det varer sikkert ikke længe -;)
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 08:39
Det bliver ikke i år. Der er lidt meget som skal købes.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Status: Online
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det bliver ikke i år. Der er lidt meget som skal købes.
Ja også her.Cry
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 12:47

Hvorfor kunne i ikke bare lade være, med at skrive så meget om det.Cool Nu blev jeg jo nødt til, at bestille min første 4K film. Så må jeg se, hvornår jeg får en afspiller.

Hvis din vej falder forbi Kastrup en dag Flemming, så kig lige forbi mig, så kan jeg vise dig hvad 4K/HDR kanEvil Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvis din vej falder forbi Kastrup en dag Flemming, så kig lige forbi mig, så kan jeg vise dig hvad 4K/HDR kanEvil Smile
Det skal jeg da have i tankerne.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 08-Juli-2013
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 16:40
Nu havde jeg Panasonic DMP-UB900i kikkerten, men nu hvor Firefox OS er droppet har jeg ikke særlig meget lyst til dette køb, den har jo også Firefox OS, så har man 2 apparater der ikke bliver understøttet mere.ShockedPinchOuchCry
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2016 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:

Nu havde jeg Panasonic DMP-UB900i kikkerten, men nu hvor Firefox OS er droppet har jeg ikke særlig meget lyst til dette køb, den har jo også Firefox OS, så har man 2 apparater der ikke bliver understøttet mere.ShockedPinchOuchCry
Jeg havde nu også en Panasonic 4K BD afspiller i udsigt, men efter at have læst at OPPO kommer til at understøtte både HDR og DV, så bliver det en OPPO i stedet.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu