|
Onkyo eller Marantz |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Har du link til den erkendelse? Min første AV reciever var en Onkyo 605, og det var godt kram. Den blev meget varm, men fungerede bare fint i den tid jeg havde den. |
||||
![]() |
||||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
|||
Seriøst? Du ved da udmærket at Onkyo har udvidet garantien. Jeg har ikke sagt noget om Onkyos generelle kvalitet. Jeg siger udelukkende at jeg ikke kan forestille mig at det omtalte problem ikke skulle være rettet. Læs mere her: http://www.avsforum.com/forum/90-receivers-amps-processors/1652514-onkyo-acknowledges-failed-units-extending-warrranties-until-2018-a.html
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Næh jeg ved de har rep'et et ukendt antal recievere pga hdmi problemer. Hvor har de erkendt (anerkendt) at de har et problem? |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
*Christ*!
Følger du slet ikke med Kampus? Eller VIL du bare være på tværs, fordi du selv har haft en japansk udgave af "en fransk bil", og har været heldig med den! http://www.eu.onkyo.com/en/customer-service-program-118747.html M.v.h. |
||||
![]() |
||||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|||
De anerkender vel problemet i det øjeblik de forlænger garantien....
|
||||
Ning
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Bemærk i teksten i linket, at ONKYO STADIG inne anerkender at de har benyttet billige lor** kondensatorer, på HDMI-/netværkskortet, som ikke tåler den varme som receiverne genererer. Derfor har mange ONKYO-ejere også været nødsaget til at "snyde", for at få ONKYO til at dække deres defekte receivere. Og der gik ÅR, inden ONKYO måtte krybe til korset og erkende problemerne. Faktisk var det kun p.g.a. den massive, dårlige, omtale på nettet, at ONKYO nødtvunget indførte den udvidede garanti. De kunne garanteret begynde at mærke det på salget. Inden da har mange kasseret deres ONKYO receivere og AV-forforstærkere - eller selv af egen lomme betalt dyrt for ONKYO's dårlige (læs: Billige) løsning.
M.v.h. |
||||
![]() |
||||
|||
Ahmnn! Jeg følger skam med så godt jeg kan. Og Onkyo tør jeg sgu ikke købe mere ![]() Og hvad har det med mine biler at gøre. Min nuværende er en tjekkisk VAG ![]() |
||||
![]() |
||||
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
|||
Skoda rules
![]() Redigeret af ldplusse - 11-December-2016 kl. 21:59 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |