|
dali fazon sat til atmos i loftet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja da har
Front - dali ikon 2 Center - dali ikon vokal Bag - dali on wall sub - dali ikon mark 1
|
|
![]() |
|
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
så blev de hængt op. men ved ik helt hva jeg syns......
har prøvet nogle forskellige dolby atmos trailer og ja det lyder okay men ik WOW som jeg havde forventet , tænker lidt om rummet er for lille og højtalerne for tætte på hinanden. men må lige teste noget mere her i jule dagene med film. Nogle film i anbefaler til test? og er DTS HD MASTER bedre end atmos? og hvis man ser en alm film i f.eks dts bliver de højtaler så overhovedet brugt?
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Jeg har gået og leget lidt med surround back på det seneste. Det synes jeg giver en del, selvom kilden evt kun er 5.1. Det kunne du prøve i stedet, hvis ikke atmos lige er dig.
|
|
![]() |
|
køre du med surround back i stedet for?
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Det er ikke en permanent opstillign lige pt, men jeg har eksperimenteret med begge dele og synes at surround back giver mere, for det meste. Mine surround sidder også langt ude til siderne, så der er et stort "hul" bag ved at fylde. Det klarer surround back meget godt. Det var bare et forslag hvis du ikke synes du har så menet ud af atmos.
|
|
![]() |
|
super tak :) prøver lidt de næste dage :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |