recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - cyklisk sekundanscheck
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketcyklisk sekundanscheck

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Celi20V Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: cyklisk sekundanscheck
    Sendt: 13-Juli-2006 kl. 00:16

Hej kloge hoveder!

Når jeg "læser" en Columbia Pictures - DVD får jeg altid meldingen "cyklisk sekundanscheck" (DVD-Decrypter, DVD shrink 3.2, DVD2one V2, stifinder, osv...) første gang troede jeg det var snavs eller ridser på DVD'en, men det gentog sig hver gang det var en film fra Columbia Pictures!, og altid ca. 16MB inde i filen "VTS_01_1.vob !!!?

Jeg har løst mange andre problemer med forskellige film, men denne fejl kan jeg  ikke få ellimineret.

Er der nogle kloge hoveder der har er brugbar løsning???

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10478
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 08:25

Jeg tror det er dit DVD drev der har problemer med at læse netop den skive. Jeg har ofte fået den samme melding ved læsning af disketter. Disse disketter kunne næsten altid læses i et andet drev hos en bekendt e.lign. 

Flemming

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2006 kl. 08:50

Har haft held med at bruge dette program ved netop denne type fejl:

http://www.kvipu.com/CDCheck

Selvom det ud fra din beskrivelse ikke lyder at det er DVD-en, der er fejlbehæftet, så vil ovennævnte program komme forbi det sted hvor  denne fejlmeddelelse opstår...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu