|
Nye højtalere til hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
tabbycph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2014 Sted: Kbh S Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 11:54 |
|
Hej Alle, vi har pt en stue/hjemembio, der ikke er helt optimal, derfor flyttes den til andet sted i lejlighed, hvor der nedrives nogle vægge og i den forbindelse vil jeg gerne udskifte de 3 fronter vi har, følgende har vi:
Marantz 7010 Marantz 7055 forstærker 2 stk Triangle Gaia fronter og 1 stk Monitor Audio Gold 150 Center 6 stk Triangle Heyda som surround og loft 2 stk Triangle Tetris 320 subs Kører pt 5.2.4 og udvider til 7.2.4 Hvad kan anbefales?
|
||
![]() |
||
tabbycph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2014 Sted: Kbh S Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vil JBL Synthesis SAM3VA http://www.jblsynthesis.com/productdetail/sam3va.html være gode ? Jeg vil prøve og få nogle på prøve, når bioen er færdig.
|
||
![]() |
||
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
|
Jeg synes JBL, og Klipsch har en super fed Bio lyd :)
MK er der mange der got kan lide - men de andre fanger personligt mig mere :) |
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
|
Personligt er jeg mk fan, men har også hørt jbl og klipsch de spiller også godt, men ikke noget fanger mig helt vildt. Mest pga. Syns at man skal godt op i modellerne hos jbl før det bliver sjovt og godt, men så ender det med at koste mega mange penge.
Klipsch spiller godt, men syns de farver lyden for meget til min smag. Men de ligger i godt prisleje hvor mange kan være med. Men min favorit er selvfølgelig min egen mk s150 serie. |
||
![]() |
||
|
Har hørt og læst, at klipsch er meget lyse i diskanten og det er jeg ikke til.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
bortset fra Klipsch , har jeg haft Mk s150 samt den aktive version. Har også haft Procella P6 og har pr JBL SAM3.( under samme forhold )
JBL er selvfølgelig en dyrere højtaler. Men det som MK og Procella kan til sammen. det kan SAM3 alene. Min mening - de er bare i en anden klasse. Men lyd er jo subjektivt. Det er eks dynamik ikke ![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg hælder også mere og mere til JBL SAM3, men konen er ikke glad for prisen.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
det er de aldrig :-) |
||
![]() |
||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
|
Hvad med JBL LSR705 eller 708 ? har ikke selv hørt dem endnu men priserne er noget lavere end SAM3
|
||
![]() |
||
|
så vidt jeg ved KRÆVER de DSP. |
||
![]() |
||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
|
Det der sådan ud. Så bare en nyhed om dem for noget tid siden og synes de så interessante ud.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |