|
Forstærker til en "PC" ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, mange års erfaring efterhånden. Mit setup består af en Medion stationær PC, en bruns 2503 stereoforstærker og et sæt JPW reolhøjttalere. Ud over computeren har det kostet nærmest ingenting, til gengæld så spiller det røven ud af bukserne på mange PC højttalere - også selvom jeg "bare" bruger line out fra min pc. Med dine minipods, behøves du ikke fancy DAC's og avancerede forstærkere. En simpel (brugt?) stereoforstærker, er alt hvad du har brug for, for at komme til at nyde musikken. Klaus |
|
![]() |
|
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan jo give et bud, så må vi se om vi kan blive enige :-
Hvad synes du selv er rimeligt? Soom alle andre vil jeg naturligvis gerne have mest muligt for mine ting, men da jeg købte den til en fornuftig pris på eBay, kan jeg også tåle at sælge den til en fornuftig pris. Står og skal flytte til USA indenfor det næste års tid, så skal ret beset af med alt hvad jeg ejer, så jeg slipper for at skulel leje en container. |
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |