|
Baghøjtalere længde på kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2016 kl. 20:43 |
Hej
Jeg skal have nogle kabler til mine baghøjtalere. Jeg har trægulv og umiddelbart en ret snorklet vej derom. Jeg har dog tængt på en vej igennem tomrør, hvilket betyder ca. 20 meter længere vej, da kablerne skal forbi teknikskabet. Er længden et problem? Er der andre forslag, dog ikke soundbars som jeg ikke er til+har højtalerne. Har højt til loftet og ikke noget loft. Skal man købe noget specielt kabel når det skal være langt. PS kan ikke høre forskel på 320kb sange og flac :-) |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb 25 meter af den billige 2,5mm2 kobber kabel.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Lige nu er prisen 229,- men har været nede på 149,- på tilbud et par gange (og tilbud på 189,- i andre perioder) ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Alternativt JemogFix:
http://www.jemogfix.dk/kabler-__6319/hoejttalerkabel_9013609 159 kr.
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7125 |
20 meter er intet problem.
Og bare køb billigt som andre linker til |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |