|
Hjælp til valg af sub. (Brugt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2016 kl. 22:03 |
Hej folkens.
Er i gang med og finde en fornuftig brugt sub, jeg har en rimelig "stor" stue (50kvm) har ikke lyst til og bruge en masse penge. Så regner ikke med og finde noget der kan spille rummet op. Har fundet følgende: Earthquake MiniMe v12. Velodyne SPL 1200 Ultra. B&W PV1. Alle ligger i 5-5500kr klassen, hvilke af disse ville være bedst ? Eller burde jeg kigge på andre modeller ? PFT folkens :) PS. Har ikke meget forstand på den slags.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ift pv1 så finder du en 5-7 årig brugt en til 5-5500kr. De får meget mere lyd ved eks den velodyne, som eks har eq der virkelig gør en forskel. Den vil dog også være brugt.
Personligt var jeg længe overvejende på spl 1200, men endte med en Svs sb2000 istedet og har bestemt ikke fortrudt min købt. Kan ikke helt huske hvad jeg gav, måske 6000kr. Av connection har nogengange en demo til nedsat pris Redigeret af Bromberg5 - 07-November-2016 kl. 10:48 |
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Hejsa tak for svaret, det var også kun brugte subs jeg har kigget på. Er for nærig til og købe nyt :P
Men af de 3 er jeg nok også mest selv til SPL 1200, så tror jeg vil kigge efter sårn en. Har også kigge en del efter noget fra SVS det virker som et godt købt også (Bang for the Buck) Men er der ellers andet og kigge efter i den prisklasse folkens ? Mvh.
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Har du set på følgende side ved HiFi-Freaks?
https://hifi-freaks.dk/webshop//messeoprydningen.php Der er tre subwoofere mellem 3.700 og 4.400 kr., som er B-Stock, da de fx har været brugt på den nylige Hi-Fi messe i København. Den vejledende pris er ellers mellem kr. 6.145 og 7.235, så der har du mulighed for at sprænge din prisramme, uden produkterne har været brugt synderligt, som jeg lige læser det. Mærket hedder EarthQuake og skulle som SVS give noget for pengene. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Tak Jørgensen det vil jeg da lige kigge på :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |