|
Nyt surround setup -> anbefalinger ønskes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2016 kl. 11:49 |
Hej alle sammen,
Da jeg endelige har fået plads til et dedikeret rum i kælderen til hjemmebiografen, er jeg på jagt efter et nyt surround setup, da jeg gerne vil prøve noget andet end mine nuværende Kef og pladsen nu er til det. Jeg søger derfor lidt hjælp/anbefalinger til hvad man skal gå efter, planen er er beholde min nuværende Pioneer lx72 reciver lidt endnu, dog vil jeg gerne senere udvide til et atmos setup, men altså et 5.1 setup på nuværende tidspunkt som matcher min Pioneer. Jeg vil gerne have brugt udstyr for at spare på budgettet til senere ombygning til Atmos, samt lige se an om vi overhovedet får brugt rummet inden den store investering :) så tænker omkring 5.000 kr. +/- lidt Rummet er ca. 4 x 4,5 meter PFT Kim
|
|
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal en lille køretur til Århus og besøge to forskellige personer.
Den første er Hessam, ham køber du baghøjttalere og center af for 2600 kroner http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-rc55-og-r50/id-1027380505/ Hernæst er der Ivan der står for tur, hvor du køber fronter til 2000 kr. http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-r55-passiv/id-1028359289/ For 4600 (eller mindre, hvis du er god til at handle), får du et yderst vellydene anlæg, der i første ombæring ingen subwoofer har, men som du altid kan supplere op med. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |