|
Olsen-Banden Blu-ray boks i butikkerne igen! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Interessant at den også findes på tysk
![]() Min partner er amerikaner og vi har for nylig set Matador sammen (med engelske undertekster). Det var derfor jeg tænkte at det også kunne være sjovt med Olsen Banden
![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der er intet underligt i at den findes på Tysk, de var yderst populære i DDR. De blev vist både i biografen og på TV i Honecker land. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Præcis! Men det var ikke det du skrev for 17 t siden ![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvordan tolker du det jeg skrev dengang.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
Jeps og gratis fragt i dag.
|
||
![]() |
||
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
|
Typisk.. har lige givet fuld pris for en uge siden
|
||
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
||
![]() |
||
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
|
Jeg så lige "Sidste stik" den anden dag, for det var den jeg dårligst kunne huske.
Hold kæft en gang juks, har aldrig set så ringe en film. Man kan godt forstå at tyskerne ikke vil ha' den med i deres boks-sets
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Kan kun give dig ret i at der er noget juks, kvalitetsmæssig minder den mig on 2'eren (på spanden), kæft den er også ringe imho |
||
![]() |
||
|
Ja, for mig startede serien "rigtigt" i Jylland Eller i udlandet om du vil
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
|
Itunes store 299,- Fri fragt.
|
||
![]() |
||
SpencerTracy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2016 Status: Offline Point: 54 |
|
Temmelig meget longshot, men er der mon nogen herinde, der ved, om det er Nordisk Films digitalt gnidrede restaurationer til denne udgivelse? Det er det vel næsten med garanti? Med mindre støjreduktionen er foretaget af dem, der har masteret den danske blu-ray-udgivelse? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |