|
4K BD med skuffende billedkvalitet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
||
Jeg skulle lige til at skrive at Pacific Rim nok netop havde haft en 2K intermediate
![]() |
|||
![]() |
|||
Hampenberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2017 Status: Offline Point: 69 |
||
For mig er det lige meget, det så pisse hamrende fedt ud.
|
|||
![]() |
|||
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
||
Alle UHD BluRay er som min. i HDR10, da det er et krav. |
|||
![]() |
|||
Flemming K. Jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
||
Det var klart også min opfattelse, men det lader til at Stranger Things 4K ikke har HDR af nogen slags. Læs anmeldelsen af den her: |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
||
Nevermind
Redigeret af Nagash - 03-December-2017 kl. 04:58 |
|||
![]() |
|||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
||
Masser af film på uhd som ikke er bedre end alm bluray ligefrem ? Kan du komme med eksempler ? Som minimum er de alle 2k og upsamplet, så uagtet det ikke er ægte 4k er det da klart bedre end alm bluray. Farve spektret er også bredere, plus HDR naturligvis. Tror du skal pudse brillerne ; ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Jonas Baadsgaard - 03-December-2017 kl. 07:03 |
|||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|||
![]() |
|||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
||
Som du skriver omkring dvd og blurays fremkomst husker jeg godt. Der virkelig mange sløje dvd'er der blev sendt ud på markedet. Og de første bluray jeg så var tydeligvis 720p... |
|||
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|||
![]() |
|||
||
Hvis du er ligeglad med dk undertekster så har Amazon.co.uk uhd film Til 14-16 pund.. |
|||
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
||
Hvis filmen udgives med HDR, så er HDR10 et krav. Studierne må dog godt udgive film på UHD Blu-ray uden HDR. Den danskproducerede Underverden er et eksempel.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Det samme gør sig gældende for de 2 tyske udgivelser, 187 and Texas Chain Saw Massacre |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |