|
The 100 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er da også påvirket af at have en halv- eller helsløj netforbindelse en gang i mellem. Når man en gang om ugen skal bruge Netflix, er det træls at det lige harmonerer med at nettet ikke virker. Så er det rart med materialet på et optisk medie. Med kun en ødelagt DVD/BD ud af mindst 1500 og utallige dage med dårlig netforbindelse er det klart for mig at se hvad der "virker bedst". |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Glæder mig da til sæson 3 , der bliver det sidste afsnit sendt på torsdag i næste uge i tv....altså i USA..
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Hvis man har set sæson 2, så er det svært at forestille sig hvad der sker i sæson 3
![]() Jeg har Hulu, hvor jeg følger en lang række serier. Det hjælper også på antallet af Blu-rays jeg føler det nødvendigt at købe. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Så har du måske set en del af sæson 3 , er den god?? MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Jeg har set alt undtagen de afsnit der endnu ikke har været vist.
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Fejl!
Redigeret af Jessemand - 11-Maj-2016 kl. 19:01 |
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Jeg gider! Jeg gider ikke at det jeg vil se igen om nogle få år ikke længere findes på bl.a. Netflix. Derudover følger der jo ofte spændende ekstra materiale på skiverne. Og hvis man vil følge flere af de store serier kan man vel ikke kun nøjes med Netflix? Og så løber det jo også op?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Jo så løber det op, men man kan opsige til udgangen af måneden og vælge en af de andre. Og hvis en sæson på DVD-skive i dårlig kvalitet koster det samme som 3 måneders abonnement, så er det da økonomisk en ret dårlig handel, efter min mening.
At sidde og se DVD i 2016... så kunne man sku da lige så godt have beholdt sit billedrørs-tv
![]() |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvorfor nøjes med DVD, når man kan se BD, og 4K BD
![]() |
|
![]() |
|
Ja, nemlig ja.
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Spot on
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Jeg har lige se afsnit 14 i sæson 3, i kan roligt glæde jer, den serie holder masser af vand endnu
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |