recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Følger BD med ved køb af UHD BD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Følger BD med ved køb af UHD BD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Følger BD med ved køb af UHD BD?
    Sendt: 15-Maj-2016 kl. 10:13
Følger der en almindelig BD-film med ved køb af UHD BD?
Jeg er ikke klar til at opgradere til UHD... men så kunne jeg købe The Revenant UHD og se den med det samme på BD
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 10:25
I det mindste her i starten følger der en såkaldt "Digital Copy" med. Selv kan jeg godt blive i tvivl om hvorvidt man med "Digital Copy" generelt mener en reel BD skive.

Det er er dog sådan, at ved de UHD BD skriver jeg har købt, er "Digital Copy" skiverne mærket med det kendte Blu-Ray logo. 

Edit: Og det jeg skrev er så alligevel ikke helt korrekt. For nogle natur UHD film jeg købte, har ikke en "Digital Copy" vedlagt - sorry.

Redigeret af Hother - 15-Maj-2016 kl. 10:33
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 11:20
Ja der følger en en BD med når du køber The Revenant UHD.
Alle de UHD BD jeg har købt og bestilt har også en almindelig BD med. Nogle har også mulighed for at downloade en såkaldt digital copy.
Elgiganten tager kr. 199 for UHD BD, mens CDON tager kr. 299.
Desværre kan man ikke bestille The Revenant mere hos Elgiganten, du kan jo håbe den kommer tilbage
igen. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af Peter49 Peter49 skrev:

Ja der følger en en BD med når du køber The Revenant UHD.
Alle de UHD BD jeg har købt og bestilt har også en almindelig BD med. Nogle har også mulighed for at downloade en såkaldt digital copy.
Elgiganten tager kr. 199 for UHD BD, mens CDON tager kr. 299.
Desværre kan man ikke bestille The Revenant mere hos Elgiganten, du kan jo håbe den kommer tilbage
igen. 
Ja, det er en vanvittig prisforskel på 100 kr. for den samme film. Spurgte CDON hvorfor prisforskellen. Svaret "Vi har for tiden ikke UHD BD på tilbud"LOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 12:35
Yderligere er der kr. 29 i porto hos CDON, hvorimod Elgiganten er incl. porto.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu