|
Følger BD med ved køb af UHD BD? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2016 kl. 10:13 |
Følger der en almindelig BD-film med ved køb af UHD BD?
Jeg er ikke klar til at opgradere til UHD... men så kunne jeg købe The Revenant UHD og se den med det samme på BD
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I det mindste her i starten følger der en såkaldt "Digital Copy" med. Selv kan jeg godt blive i tvivl om hvorvidt man med "Digital Copy" generelt mener en reel BD skive.
Det er er dog sådan, at ved de UHD BD skriver jeg har købt, er "Digital Copy" skiverne mærket med det kendte Blu-Ray logo. Edit: Og det jeg skrev er så alligevel ikke helt korrekt. For nogle natur UHD film jeg købte, har ikke en "Digital Copy" vedlagt - sorry.
Redigeret af Hother - 15-Maj-2016 kl. 10:33 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Ja der følger en en BD med når du køber The Revenant UHD.
Alle de UHD BD jeg har købt og bestilt har også en almindelig BD med. Nogle har også mulighed for at downloade en såkaldt digital copy. Elgiganten tager kr. 199 for UHD BD, mens CDON tager kr. 299. Desværre kan man ikke bestille The Revenant mere hos Elgiganten, du kan jo håbe den kommer tilbage igen.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Ja, det er en vanvittig prisforskel på 100 kr. for den samme film. Spurgte CDON hvorfor prisforskellen. Svaret "Vi har for tiden ikke UHD BD på tilbud"
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Yderligere er der kr. 29 i porto hos CDON, hvorimod Elgiganten er incl. porto.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |