recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bølle bob 1998
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bølle bob 1998

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4053
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bølle bob 1998
    Sendt: 10-Juli-2016 kl. 18:46
Hejsa har lige set de nyere bølle Bob med mine piger. Men de kan ikke måle sig med 1998 udgaven.
Er der nogle steder man kan få den? Har søgt. Men kan ikke finde den
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 18:48
Den er udgået, men du kan måske være heldig på dba eller g&g

Og ja den er meget bedre end de andre 2 der er blevet lavet, dog var jeg lidt skuffet da jeg så den på DVD, havde set den hos nogle venner på VHS, og der er ikke samme version, DVD mangler nogle senerer sammenlignet med VHS udgaven
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4053
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Den er udgået, men du kan måske være heldig på dba eller g&g

Og ja den er meget bedre end de andre 2 der er blevet lavet, dog var jeg lidt skuffet da jeg så den på DVD, havde set den hos nogle venner på VHS, og der er ikke samme version, DVD mangler nogle senerer sammenlignet med VHS udgaven
øv og øv
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 22:12
Ja, det er en ret morsom film. Har set den, sammen med mine tøser, for et halvt års tid siden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu