|
Bølle bob 1998 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2016 kl. 18:46 |
Hejsa har lige set de nyere bølle Bob med mine piger. Men de kan ikke måle sig med 1998 udgaven.
Er der nogle steder man kan få den? Har søgt. Men kan ikke finde den |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er udgået, men du kan måske være heldig på dba eller g&g
Og ja den er meget bedre end de andre 2 der er blevet lavet, dog var jeg lidt skuffet da jeg så den på DVD, havde set den hos nogle venner på VHS, og der er ikke samme version, DVD mangler nogle senerer sammenlignet med VHS udgaven |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Ja, det er en ret morsom film. Har set den, sammen med mine tøser, for et halvt års tid siden.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |