|
Router til fiber |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
SDB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2023 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er også det, jeg går og overvejer.
Hvad vil være godt at kigge efter til sommerhusbrug og når jeg gerne vil have en god stabil trådløs forbindelse samt god rækkevidde.
|
|
![]() |
|
svbg1979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2009 Sted: Danmark Status: Online Point: 93 |
Jeg har en TP-Link Archer C20 jeg ikke længere bruger. Den virker fint og jeg vil med glæde give dig den, ganske kvit og frit, hvis bare du betaler for forsendelse.
Redigeret af svbg1979 - 24 minutter siden kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1432 |
Jeg ville så ikke vælge en TP Link, da det er almen kendt, at TP-Link routere kan bruges af (kinesiske) hackernetværk, som er forbundet til den kinesiske stat. TP-LINK routere er derfor blevet forbudt at bruge, af offentlige myndigheder, i flere lande.
|
|
![]() |
|
svbg1979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2009 Sted: Danmark Status: Online Point: 93 |
Så bliver vi nødt til at tage "sølvpapirshatten" på. Hvad så med Huawei, ZTE m.fl.? Der er endnu ingen beviser mod TP-Link. Det er det samme med alle de beskyldninger mod Huawei. Jeg har her i november, sidste år, købt en TP-Link 5G-router, da der var tilbud i Elgiganten. Jeg føler mig helt tryg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |