|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() Sendt: 03-December-2010 kl. 11:56 |
ER uoriginale accessories som controller og nunchuck lige så gode som de originale men klart dyrere Wii accessories ??
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Jeg har været ude for at en uorg. controller fra eBay (Kina) slugte mere strøm end en org.
Men jeg har købt 3-4 og det er kun den ene der har været problemer med.
Har også købt nunchuck og motion plus fra. bla. www.priceangels.com uden problemer. Hvorfor give kr. 179,- for en nunchuck i en butik i Danmark når man kan få den leveret for kr. 30,-.......
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() |
Interesting. Er det en side du kan anbefale? De leverer rent faktisk eller?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Ja det gør de. Kik evt. også på www.dealextreme.com - regn dog med omkring 14 dages leveringstid - men det gælder alt man handler i Hong Kong (måske lidt længere her i december).
Har handlet en del småting som kabler osv. hos dem.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Jeg har også brugt Deal Extreme flere gange, men kun én gang til noget lignende en controller. Det var tilfældigvis en classic controller til Wii, som vel virker godt nok. Den ligner egentlig den originale på en prik, så måske er det andensortering? Jeg har ikke haft mulighed for at sammenligne med en original.
Andre ting jeg har købt derfra er hukommelseskort og USB-nøgler, samt USB-lysnetadaptorer (til opladning af f.eks. iPod eller iPad). Sidstnævnte var en stor succes; her fik jeg tre forskellige, som samlet set kostede mindre end én ville have kostet fra Gamebits ![]() Jeg ved ikke om en uoriginal nunchuck er ligeså god som en original, men til de her priser, hvad skader det så at prøve? Redigeret af Naiera - 03-December-2010 kl. 14:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |