|
Windows: Begræns brugerinput? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Bs hvad med at brug Spotify som en jukebox ved appen songwaiter så installere brugerne på telefoner app også kan du ønske en sang som så kommer i køen. Brugte det til en sommerfest super cool. Så pcen stod bare tilslutte forstærker også var det folks egen telefon der bestilte Spotify numre.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Jeg har kigget på flere Jukeboks løsninger. Jeg gider bare ikke app kontrol. Det er federe at mødes ved skærmen og snakke musik :-) måske med en man ikke lige har snakket med før. Jeg er gammeldags, i know. Men 30-40 mand der sidder med næsen i en smartphone gør det bare ikke for mig.
Mvh BS
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Men så installer appen på en iPad/Android tablet som du kan sætte op så i kan mødes om musikken. det største problem som jeg ser med Spotify er jo netop at hvis man vælger et nummer så afspiller den det med det samme og ikke sætter den i kø. Det gør at folk enten i deres uvidenhed eller blot fordi det kan, skifter nummer med det samme. Og det bliver sq trist med halve numre og kedelig skift.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
DER er vi så til gengæld helt enige. Jeg tror det bliver en Jukeboks software af een eller anden slags til dette projekt. Men hvis der er en der kender en overlay utility der kan hvad jeg efterspurgte i 1. Post er jeg stadig interesseret til andre projekter :-)
Mvh BS
|
|
![]() |
|
Altså har selv programmeret noget en gang som kunne skjule noget af skærmen dog havde man jo muligheden for at trykke alt+f4 som så lukker det. Men det burde være muligt selv at lave noget men det bliver ikke særlig fleksibelt med mindre man ligger meget i det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |