|
Computer rasler ved opstart |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jow da
Mulighed 1: Computeren kører ikke, men kabinettet er pænt lukket Mulighed 2: Computeren kører, men kabinettet står pivåbent Cyberguy, det står dig frit for at vælge dør nummer 1 ![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
Chipsets har sjældent aktiv køling i dag, PSU'er er lukkede, så det er nok ikke der han kommer til at pille en blæser fra, desuden har jeg også prøvet det, med en PSU der kørte videre i nogle måneder uden nogen form for blæser, den blev varm ja, men virkede fint, og kørte fint videre i mange år efter jeg fik lavet blæseren. Statisk elektricitet? Tja, hvis du er uheldig nok, men folk har det tit med at overdrive med at passe ekstra meget på fordi de ikke har rodet særlig meget med det, binder noget fast til radiatoren imens de roder med PC og hvad ved jeg, man kan jo kun grine af det. Og som man også kan se her prøver nogle at gøre det mere svært end det rent faktisk er, det er lavet så selv børn kan rode med det.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Kan godt høre at du ikke aner hvad du taler om. Som tekniker hos eksempelvis Oracle er det fyringsgrund, hvis man ikke benytter korrekt jordet underlag og er jordet ved eksempelvis håndledsstrip. ![]() Redigeret af Cyberguyen - 03-September-2014 kl. 12:51 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
Om det er svært , handler om øjnene der ser, og "kartoflerne" der roder !
![]() |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jamen kablerne bliver jo ikke på magisk vis kortere, så tingene ikke passer sammen... Selvfølgelig kan man da lukke kabinettet igen.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
|
Fint, hvornår kommer du og klarer den sag?
(Jeg er hjemme resten af dagen) |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
Det er netop fordi jeg ved hvad jeg taler om og har massere erfaring på området. Men det er tydeligt at høre i din ~første post at du ikke ved hvad du taler om, da du ikke engang vidste at CPU/GPU havde thermal protection, i mellem tiden har du selvfølgelig været inde og læse omkring hvad det er, men det er helt i orden. Og du har også lige skrevet at PSU ikke kan tåle dit og dat, bla bla bla. men intet af det passer desværre.
|
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
Vil nok ikke være så "kort" i retorikken, men giver Flick ret, osse hvad angår Statisk Elektricitet, det kommer jo an på hvor meget ,der bliver genereret (leder=personen og generatoren=underlaget) grunden til politikken er sådan er jo netop fordi, underlaget og personen kan være forskelligt ,fra bygning til bygning, og fra rum til rum, nå la nu det være. Det handler jo om at hjælpe trådstarter, men selvfølgelig osse så det kan bruges. Så jeg tror der er brug for hjælp "Onsite".
![]() |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |