recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Router til fiber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Router til fiber

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SDB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-September-2023
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SDB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 53 minutter siden kl. 16:28
Det er også det, jeg går og overvejer.
Hvad vil være godt at kigge efter til sommerhusbrug og når jeg gerne vil have en god stabil trådløs forbindelse samt god rækkevidde.
Til top
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-December-2009
Sted: Danmark
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 58 minutter siden kl. 17:23
Jeg har en TP-Link Archer C20 jeg ikke længere bruger. Den virker fint og jeg vil med glæde give dig den, ganske kvit og frit, hvis bare du betaler for forsendelse.

Redigeret af svbg1979 - 2 timer 24 minutter siden kl. 17:57
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2018
Point: 1432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 29 minutter siden kl. 17:52
Jeg ville så ikke vælge en TP Link, da det er almen kendt, at TP-Link routere kan bruges af (kinesiske) hackernetværk, som er forbundet til den kinesiske stat. TP-LINK routere er derfor blevet forbudt at bruge, af offentlige myndigheder, i flere lande.
Til top
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-December-2009
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 24 minutter siden kl. 17:57
Så bliver vi nødt til at tage "sølvpapirshatten" på. Hvad så med Huawei, ZTE m.fl.? Der er endnu ingen beviser mod TP-Link. Det er det samme med alle de beskyldninger mod Huawei. Jeg har her i november, sidste år, købt en TP-Link 5G-router, da der var tilbud i Elgiganten. Jeg føler mig helt tryg.
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 4 minutter siden kl. 19:17
Hvad skal man vælge, hvis man skal undgå Kina-udstyr? Er der noget i samme prisklasse og med samme nemme opsætning som TP Link, som kan anbefales?
Til top
SDB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-September-2023
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SDB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 minutter siden kl. 19:55
Svbg - hvilken model har du fået i overskud?

Jeg kan se der er noget, der hedder ax3000 er det værd at gå efter?
Til top
Bach4life Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2009
Status: Online
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach4life Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15 minutter siden kl. 20:06
Nu kender jeg ikke dit behov, men jeg er glad for min ASUS RT-AX58U (AX3000) - Wireless router Wi-Fi 6. Til et sommerhus ville jeg nok vælge en ASUS RT-AX53U - Wireless router Wi-Fi 6, som er en lidt mindre model til ca. 450,- kr.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu