recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - importere billeder til picasa fra iphone 5s?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

importere billeder til picasa fra iphone 5s?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: importere billeder til picasa fra iphone 5s?
    Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:23
Jeg har tidligere kunne overføre mine billeder fra iphone til picasa via usb kabel, men efter jeg har fået en 5s har jeg nu problemer med at kunne overføre. Nogle af jer som kan hjælpe?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:36
vi har jo ingen ide om hvad det er du gør? Men har du downloadet picasa app'en?
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:40
Jeg gjorde som altid, forbandt min tlf med USB kabel bad programmet om at importere og intet skete fordi den ikke kunne finde tlf
Hvilken app er det vi taler om her?
Og mange tak fordi du tog tid til at hjælpe
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:59
der findes jo en Picasa App til din tlf - så behøver du ikke koble den til din computer. Den kan uploade direkte til nettet fx. Eller brug google drive til at uploade billederne med til comp. Igen trådløst så man ikke skal sidde med kabelforbindelse konstant. Det er ved at være en noget "outdated" måde at styre den slags på.
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 12:02
Hvad hedder den app når jeg søger synes jeg ikke der kommer nogen officiel app frem og dem som ellers findes har dårlige anmeldelser
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af vonrask vonrask skrev:

Jeg har tidligere kunne overføre mine billeder fra iphone til picasa via usb kabel, men efter jeg har fået en 5s har jeg nu problemer med at kunne overføre. Nogle af jer som kan hjælpe?

Aner intet om picasa, men lidt om æblofoner og vinduescomputere.

Når du slutter din mobil til din pc, kommer der så en vindue frem på telefonen, hvor den spørger om du vil godkende computeren?
(og trykker du godkend til den?)
Kommer telefonen frem som en tilsluttet enhed til computeren (win+e åbner drevoversigt på din computer, her skulle den gerne komme frem som en bærbar enhed)?
Har du prøvet med en anden USB port?
Har du prøvet med et andet USB kabel?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 16:33
Jeg bruger Web Albums på både min iPhone og iPad. Super program, hvorfra man kan uploade. Jeg mener dog, at programmet ikke er gratis.
iPhone 13, OS 15.3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu