|
importere billeder til picasa fra iphone 5s? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:23 |
Jeg har tidligere kunne overføre mine billeder fra iphone til picasa via usb kabel, men efter jeg har fået en 5s har jeg nu problemer med at kunne overføre. Nogle af jer som kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vi har jo ingen ide om hvad det er du gør? Men har du downloadet picasa app'en?
|
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
Jeg gjorde som altid, forbandt min tlf med USB kabel bad programmet om at importere og intet skete fordi den ikke kunne finde tlf
Hvilken app er det vi taler om her? Og mange tak fordi du tog tid til at hjælpe |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
der findes jo en Picasa App til din tlf - så behøver du ikke koble den til din computer. Den kan uploade direkte til nettet fx. Eller brug google drive til at uploade billederne med til comp. Igen trådløst så man ikke skal sidde med kabelforbindelse konstant. Det er ved at være en noget "outdated" måde at styre den slags på.
|
|
![]() |
|
Hvad hedder den app når jeg søger synes jeg ikke der kommer nogen officiel app frem og dem som ellers findes har dårlige anmeldelser
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Aner intet om picasa, men lidt om æblofoner og vinduescomputere. Når du slutter din mobil til din pc, kommer der så en vindue frem på telefonen, hvor den spørger om du vil godkende computeren? (og trykker du godkend til den?) Kommer telefonen frem som en tilsluttet enhed til computeren (win+e åbner drevoversigt på din computer, her skulle den gerne komme frem som en bærbar enhed)? Har du prøvet med en anden USB port? Har du prøvet med et andet USB kabel? Klaus |
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Jeg bruger Web Albums på både min iPhone og iPad. Super program, hvorfra man kan uploade. Jeg mener dog, at programmet ikke er gratis.
|
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |