Hejsa
Jeg så idag følgende annonce på dba.dk
![](http://img21.imageshack.us/img21/379/controller.jpg)
Jeg skrev til ham at jeg ville give 200 kr afhentet idag. hvilket han fandt fair. Handlen foregik nede ude foran hans arbejde.
Da jeg kommer hjem opdager jeg at controlleren er en kopi af sixaxis. Hvilket jeg naturligvis ikke ønsker at betale når en ny ægte koster 270 fra england. Denne her version kræver at man indsætter en usb-pen i ps3'en.
Her er et uddrag af vores sms'er inden
Mig: Er det sixaxis eller dualshock?
Ham: Dualshock. Kassen er uåbnet og controlleren er ny. Den er købt i Japan , men jeg har fået nogle hvide så har ikke behov for denne alligevel.
Indpakningen ligner den originale sixaxis til forveksling, hvilket jeg ikke opdager inden jeg åbner pakken. Dog er der ikke noget sonylogo på, hvilket jeg ikke studser over da jeg aldrig har haft en i hånden.
Umiddelbart efter jeg opdager det tager jeg kontakt til ham og skriver følgende.
Mig: Det har jo intet at gøre med en Dualshock? Det er jo en eller anden kopi controller.
Ham: Det er en dualshock i og med der er indbygget vibrator. Den fungerer ligesom de andre.
Mig: Ja men den tager jo en usbport og vil ikke mene prisen er fair set i det lys.
Ham: Beklager du ser det på den måde. Jeg kunne følge dig hvis den var brugt, men det er et nyt produkt. Jeg synes det er en fair pris.
Mig: Ja det er et nyt produkt. Men jo stadig en kopi. Jeg synes det er enormt dårlig stil og du burde genoverveje prisen...
Sidste besked har han så ikke svaret på. Hvad stiller jeg op.
Jeg er sådan set ligeglad med om jeg kommer til at bruge meget tid på det her. Af principielle årsager vil jeg gøre alt for at få blokeret hans bruger på DBA. Melde ham til politiet. Er der evt en sag med at han sælger kopiprodukter over DBA. Han indrømmer i en af beskederne at han har købt den i Japan.
Håber der er nogle der har en idé til hvad jeg kan gøre. Sådan noget er pisse træls og de skal stoppes!
På forhånd tak.
Redigeret af dannemand - 23-Marts-2009 kl. 20:22