Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
|
Sendt: 17-November-2010 kl. 15:40 |
Jeg plejer bare at maile. Men der er sikkert et nummer på deres side hvis du hellere vil ringe?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Corax
Super bruger
Oprettet: 10-Februar-2007
Point: 351
|
Sendt: 17-November-2010 kl. 15:47 |
Kan kun bekræfte at hvis du ikke henter pakken så bliver den sendt retur, du får pengene tilbage (for spillet, ikke for fragten) og told, gebyr og moms skal du ikke betale. Hvis du vælger at tage imod pakken og betale de 200kr. så vil CDWOW gerne give dig de 200kr. som gavekort hvis du kontaker dem og sender en kopi af kvitering. Men der er selvfølgelig risiko for at den næste pakke også bliver nappet. Personligt handler jeg mest hos amazon.co.uk hvor der er ingen risiko og de er for det meste også billigst.
|
|
KillBoxOne
Bruger
Oprettet: 04-Juli-2008
Point: 202
|
Sendt: 17-November-2010 kl. 15:55 |
MartinJohansen skrev:
Jeg plejer bare at maile. Men der er sikkert et nummer på deres side hvis du hellere vil ringe? |
har du evt mailadresse -- kan ikke finde den på deres website
|
Panasonic TH-50PZ800 Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One
|
Corax
Super bruger
Oprettet: 10-Februar-2007
Point: 351
|
Sendt: 17-November-2010 kl. 15:57 |
|
|
MJ (udmeldt)
--
|
Sendt: 17-November-2010 kl. 15:59 |
Ja brug formularen - samme sted som du brugte da du annullerede ordren i første omgang.
|
KillBoxOne
Bruger
Oprettet: 04-Juli-2008
Point: 202
|
Sendt: 18-November-2010 kl. 08:58 |
MartinJohansen skrev:
Ja brug formularen - samme sted som du brugte da du annullerede ordren i første omgang. |
Super - jeg siger mange tak for info
nu må jeg så bare vente på penge, og lade PostDK rådne op i helvede
Redigeret af KillBoxOne - 18-November-2010 kl. 09:00
|
Panasonic TH-50PZ800 Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One
|
justrace
Guld medlem
Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
|
Sendt: 18-November-2010 kl. 09:01 |
Nu har PostDK vel egentlig ikke del i fadæsen? Tvivler på det er dem der har bestilt eller afsendt varen?
|
|
Stromgren
Super bruger
Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
|
Sendt: 18-November-2010 kl. 13:42 |
Også brokker folk sig over stigende gebyrer fra postdk, der er jo nogen der skal betale den omkostning der er når toldpligtige forsendelser skal returneres
|
Panasonic TX-P50G30Y Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag
|
MJ (udmeldt)
--
|
Sendt: 18-November-2010 kl. 14:26 |
Det er en ond cirkel... I min optik kan PostDK takke sig selv, det er ikke mange år siden de fordoblede gebyret. Og nu stiger det stille og rolig fra år til år.
Jeg har ikke ondt af dem og mig rammer det ikke da jeg så nemt som ingenting blot undgår at handle slige steder.
|
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
|
Sendt: 18-November-2010 kl. 14:44 |
Stromgren skrev:
Også brokker folk sig over stigende gebyrer fra postdk, der er jo nogen der skal betale den omkostning der er når toldpligtige forsendelser skal returneres |
Så hvis man bestiller i den tro om at man har købt sin vare fra fastlandet i England må man så bare finde sig i at skulle betale ekstra?
Eller som min kammerat der har bestilt en t-shirt fra Amerika og skal betale de snart 200kr i gebyr, men ikke for told/moms da t-shirten var under "minimumsbeløbet"?
Så giver jeg dem med glæder fingeren.
|
|
Stromgren
Super bruger
Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
|
Sendt: 18-November-2010 kl. 15:36 |
SteffenD89 skrev:
Stromgren skrev:
Også brokker folk sig over stigende gebyrer fra postdk, der er jo nogen der skal betale den omkostning der er når toldpligtige forsendelser skal returneres |
Så hvis man bestiller i den tro om at man har købt sin vare fra fastlandet i England må man så bare finde sig i at skulle betale ekstra?
Eller som min kammerat der har bestilt en t-shirt fra Amerika og skal betale de snart 200kr i gebyr, men ikke for told/moms da t-shirten var under "minimumsbeløbet"?
Så giver jeg dem med glæder fingeren.
|
hvis din vare har en værdi på under 80 kr kommer du ikke til at betale noget gebyr
|
Panasonic TX-P50G30Y Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag
|
justrace
Guld medlem
Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
|
Sendt: 18-November-2010 kl. 19:00 |
Hvis der ikke papirerne er i orden SKAL postDK undersøge det, og det er de da i deres gode ret til at kræve betaling for
|
|