|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() Sendt: 21-November-2010 kl. 14:16 |
Har for nylig købt move controllere til min PS3 og har fået leget lidt med diverse demo'er.
Nu skal der så investeres i et par spil. som kan underholde både voksne og mindre børn.
Nogen gode råd til hvilke spil?
(Har overvejet Sports Champions og Start the party)
|
|
![]() |
|
Palleraa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Det er vel nærmest de eneste 2 spil der findes indtil videre? Alt efter alderen på familimedlemmerne ville jeg mene Sports Champions er fedest. Start the party er vist lige barnligt nok med mindre man er under 7-9 år.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Der er kommer også SLY Collection hvor der er 3 PS2 spil, som er blevet remastered til HD. Det understøtter også Move.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Der er vidst også "The Shoot?"
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Ok, tror bare jeg køber sports/Party
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_compatible_with_PlayStation_Move
Sly kollektionen udkommer den 3. december. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |