recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa og EyeTV Hybrid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa og EyeTV Hybrid

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Goant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2009
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa og EyeTV Hybrid
    Sendt: 02-December-2009 kl. 00:14
Hey

Jeg har lige anskaffet mig en EyeTV Hybrid efter at have læst på Stofas hjemmeside, at de digitale kanaler var blevet frigivet i min antenneforening d. 30/10/09 (Århus).

Efter at have kørt en fuld scan i EyeTV 3 programmet, finder jeg frem til omkring 200 kanaler - analoge såvel som digitale. Problemet er bare, at mange af de digitale er krypterede - også kanaler, jeg fint kan tage på min zaptor (eks. Tv3, Zulu, Discovery).

Stofa siger selv at alle kanalerne ligger digitalt 2 gange, hvor det ene hold ikke er krypterede.. men jeg kan simpelthen ikke få de ikke-krypterede frem.

Nogen der har haft samme problem, eller evt har et forslag til en løsning?

På forhånd tak.
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 06:31
hej
de kanaler der er ikke krypter går fra 800 og frem

mvh jan B
Mvh Jan B
Til top
Goant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2009
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 12:54
Fandt ud af det var fordi jeg havde et dårligt t-stykke til at fordele antennesignalet, så signalet var for svagt til at finde kanalerne. Efter jeg satte kablet direkte til stick'en udenom t-stykket fandt den fint kanalerne.. Har bestilt en ordentlig aktiv antenneforstærker i stedet for.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu