|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Memken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2007 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
151
|
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Se nu bliver det interessant, når folk siger jeg får hvad jeg betaler for... For det gør jeg nemlig slet slet slet heller ikke.
Jeg betaler for en mellempakke, hvori bl.a. TV3, 3+, Kanal 5 mm. indgår. Men dem kan jeg, af uransagelige årsager, ikke se. Kanal 4 må jeg gerne se... Desværre.
På YouSee's hjemmeside står, der noget med at folk bare må affinde sig med ikke at kunne se de kanaler, hvis ikke de kan pakke deres udstyr ind i vat og bomuld, således at DTT nettet ikke kan omslutte dem i negative stråler, der åbenbart ikke kan li' de førnævnte kanaler og derfor får dem til at gå i sort. Må jeg iøvrigt tilføje at jeg synes det lyder som en kop tyndt staveplade, måske krængende til at de ikke ved hvad problemet er.
For at gå i detaljer, så har jeg et godt-tykt-solidt-50 cm. langt (og derfor under 10 m.)-dobbelt afksærmet-færdigsamlet-købt hos en forhandler (iøvrigt i en TDC butik)-kabel. Og jeg kan STADIGVÆK ikke se kanalerne... OG jeg bor vist ikke engang i nærheden af nogen master.
Hvad gør jeg så?
![]() |
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Fejlmelder på 80804050 |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Det var jeg nu godt klar over.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |