|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 14-November-2009 kl. 17:55 |
Hej Folkens
Jeg får mit net, og tv, fra EnergiMidt og er egentlig godt tilfreds med begge dele.
Eneste minus er dog den elendig TV-Boks som følger med.
Det er en Motorolaboks med Smile Content og det er sgu det ringste jeg længe har prøvet.
Det 'koster' 11 klik at komme til en liste med optagede programmer, og så i et interface som er mega sløvt.
TV-Boksen er tilsluttet fiberboksen via et LAN kabel, men jeg kan se at fiberboksen også har et helt almindeligt antennestik.
Mit spørgsmål går så på om det kunne være en mulighed at tilslutte en anden boks på dette stik.
Måske en Sagem HD boks kunne bruges på dette stik ?
Uanset så kan det kun blive bedre en det lort som følger med pakken.
// Sebastian
|
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Allerførst , dit spørgsmål hører hjemme under IP TV .
Ang. det alm. antennestik , det kan du godt bruge , hvis du betaler for "Multi TV".
Du kan tilslutte alle de tv og harddisk optagere som du har lyst , men det er i analogt signal .
Vi har selv 2 tv og 1 pc samt en HD recorder tilsluttet , det analoge stik . Det fungerer fint og du kan se noget forskelligt på alle de tilsluttede ting .
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |