recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Philips TV og DVB-C fra YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Philips TV og DVB-C fra YouSee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter Kirk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-December-2009
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Philips TV og DVB-C fra YouSee
    Sendt: 17-December-2009 kl. 15:31
Hejsa...

Vi har et Philips 32PFL3403D/12 - Det er født uden DVB-C tuner, men jeg har netop software opdateret tv´et og jublen ville jo ingen ende tage da jeg fandt ud af software opdateringen blandt andet indeholdte en DVB-C tuner...

Jublen er dog dalet en smule efter at jeg ikke kan få det til at virke Dead

Jeg har kørt kanal installationen og den finder ganske fint nogle digitale kanaler. Vælger jeg nu at se en kanal så sker der ikke andet end at der kommer sort skærm og et øjeblik efter skriver den "Video formatet understøttes ikke" eller noget i den stil...

Jeg har prøvet en del forskellige kanaler, blandt andet DR Update, men det giver præcis det samme resultat...

Den der digitale programoversigt fungere fint...

Er der nogle der har en ide om hvad der er galt, er det bare mig der ikke kan finde ud af det eller fungere det mon bare ikke alligevel...?!

Jeg har YouSee som udbyder.

Redigeret af Peter Kirk - 17-December-2009 kl. 15:32
Til top
Peter Kirk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-December-2009
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2009 kl. 20:45
Har oprettet en opdateret tråd om problemet, håber det er okay :-) http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=72243&PID=727426#727426
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu