|
Skal du se Star Wars denne weekend? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det er jeg næsten glad for at høre. Jeg når det ikke før efter jul, og den lokale biograf holder med at vise 2D udgaven den 23. Herefter er det kun 3D, så jeg venter til den kommer på BD. På den anden side er det yderst sjældent jeg frekventerer biografer. Jeg tror, den sidste film jeg var inde og se var District 9, så det er et stykke tid siden. |
||||
![]() |
||||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|||
Jeg er da glad for at konen og jeg ikke er de eneste |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|||
Det er en totalt fed film. Men det er virkelig en synd og skam, at de har udgivet den i 3D. Jeg kan godt lide, at se film i 3D. Men denne er nok i top 3 af de dårligste. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|||
Så den i IMAX på Fisketorvet, syntes ikke 3d'en var imponerende. Til tider ret sløret. Skal dog ind og se den igen i Fields 🙂😛
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
|||
Syntes faktisk at 3D delen var god, idet den var meget afdæmpet i forhold til mange andre 3D film.
Klaus |
||||
![]() |
||||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|||
Så den lørdag i Bio City Esbjerg i 3D.
Må sige 3D delen lagde jeg ikke meget mærke til, det er som i andre 3D film, det første kvarter ligger jeg mærke til det. Derefter har mine øjne bare accepteret sådan er det. Om filmen: ingen spoilers Den er episk godt lavet, Disney tryllestøvet har virket, den er holdt i 4-5-6 stilen, med et pust fra 2015. Jeg tager den uden tvivl en gang mere mellem jul og nytår. Har givet den 10 på IMDb. |
||||
![]() |
||||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
|||
Der kan være rigtig mange forklaringer som fx. at jeg blev inviteret af en anden som havde købt billetterne. og nu er det kun en film så om det er 2D eller 3D er ikke noget der har stor betydning for mig og mit liv her på planeten.
|
||||
.
|
||||
![]() |
||||
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
|||
Så fik jeg også set den i bigbio, lyden var lidt tam, selvom det skulle være i atmos, billedet var sløret og kontrasten var værre end på en ips skærm. sæderne fejlede absolut intet, har aldrig siddet i bedre bio sæder :)
3D er stadig ikke noget jeg vil anbefale til nogen, der var et par scener med x-wings, hvor billedet havde noget dybde. Filmen var da underholdende, eller man kunne fristes til at sige præcis som den første fra 77. |
||||
![]() |
||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|||
Så den i 2D i Lørdags i City 2 (Tåstrup).
Fantastisk film. Så absolut værdig efterfølger. Jeg har dog to ankepunkter til den (handlingen), men aht andre som måske ikke har set den endnu, så undlader jeg lige at nævne dem lidt endnu. |
||||
![]() |
||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|||
100% af de mennesker som sér Starwars i 3D vil dø - så det er har du nok ret i
![]() |
||||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||||
![]() |
||||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|||
Jeg har set den to gange nu, begge gange i 3D. Fields sal1 tager kegler, uden sammenligning Københavns teknisk bedste sal, dog frygter jeg at skulle se 2D derinde, da projektoren er så lysstærk, at man under trailers og reklamer i 2D kan se teksture på lærredet - men mon ikke de skruer ned for lystyrken når de viser 2D film derinde. Jeg har også set den i IMAX-salen på fisketorvet, og er bestemt ikke pjattet med den sal. Det var anden og sidste gang jeg købte billet til den sal. Lyden er decideret ringe og på lærredet kan jeg se, hvor de forskellig stykker er limet sammen, samt at loftet er for blankt og reflektere for meget lys. IMAX 3D er jeg bestemt heller ikke vild med, man skal ikke hælde hovet ret meget før der kommer overdrevet meget ghosting - den sal er en af de største skuffelser i år.
Redigeret af dr gonzo - 22-December-2015 kl. 17:04 |
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7128 |
|||
Har lige set den på Fisketorvet Imax 3D
Filmen super god, Passede godt som nummer 7. Og tog arven fint. Men meget skuffet over lyd og billede. Fortryder jeg så den i 3D. Det så helt forkert ud. Alt for sløret til tider. Og sad nok ikke godt nok i salen da den ene bagkanal var alt for tydlig i forhold til resten af lyden. Glæder mig til at gense den på bluray hjemme. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |