|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
![]() Sendt: 07-December-2006 kl. 21:42 |
hej.
Jeg har en dvd afspiller hvor der er et stik der hedder coaxial, hvor jeg har sat et lydkabel i. Nu har jeg købt en decoder hvor stikket ikke passer i. Det hedder optical. Hvordan skal jeg forbinde det nu? Jeg vil gerne have at lyden fra dvd'en & decoderen går til stereoanlæget? mvh Allan |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Optisk - er en lysleder forbindelse - blink Coaxial- er en elektrisk forbindelse - volt, ampere mv Du kan ikke forbinde de 2 forbindelser umiddelbart. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
køb en "omformer" http://www.av-connection.dk/?CPage=PView&ML1=1&ML2=1 &ML3=24&ML4=49 Redigeret af vclarke - 08-December-2006 kl. 11:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |