|
Integra Network A/V Controller DHC-60.7. søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2016 kl. 09:53 |
(Onkyo) Integra: Network A/V Controller DHC-60.7.
Her hvad jeg indtil nu har fundet: Click her. - PDF Fil- Click her. - Understøtter HDMI 2.0a, 4: 4: 4 farverum og High Dynamic Range (HDR) samt HDCP 2.2 kopibeskyttelse på fem indgange gør den ideelle for 4K Ultra HD-video revolution. Plus den er DTS: X-ready og har prisbelønnet Dolby Atmos flerdimensional surround sound samt Apple AirPlay support. Pris. $1,600. = 10.621 Kr. Wow ...... det er præcis, hvad jeg har brug for! Jeg kan bare ikke finde et link til et sted i Danmark eller Tyskland hvor Integra DHC-60.7 kan købes. Skriv venligst info ... ![]() |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Hej Peter.
Som Kampus skriver er det CSN-Teknik der sælger her i danmark. (Han et lige pt i Rusland og installere et verdensklasse hjemmebio. Så en mail vil nok være det bedste at få kontakt til ham lige nu. Og Integra spiller pisse godt til Penta. - Jeg havet Mk3 tilsluttet til en DHC-80.3 tilbage til den gang jeg var B&O Ejer. Hvad har du så af planer med dit tilslutning uden om dit BV7? Redigeret af André S - 29-September-2016 kl. 12:45 |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej og tak for svar.
http://csn-teknik.dk/ De viser en Integra-DHC-80.6-Processor på deres hjemme side. Jeg har endnu ikke kontaktet dem, og kender derfor ikke prisen, som givet er højre end Integra DHC-60.7. Hej André S Mit BeoVision 7-40" Mk. III har nu holdt i 7 år, og holder jo ikke evigt. Derfor ser jeg mig lidt omkring efter alternativer. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |