|
Placering af indbygnings surround back |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 17:28 |
Hej Alle,
Efter at være flyttet i et nyt hus, så sidder jeg sådan ved tv´et at vores køkken/stue alrum er lige bag mig så jeg ikke har en bagvæg. Men bare åbent til spisestuen. Jeg har derfor indkøbt 4 x Dali phantom e-80 til surround back i et 7.1 setup https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/indbygnings--udendorshojttalere/dali-phantom-e-80-lofthojttaler/ Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan de skal placeres. Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget, når jeg googler det. Men jeg er nok ikke den eneste der har denne udfordring. Har i nogle links til anbefalede placeringer eller hvordan i har det hjemme hos jer? Mvh Hans Redigeret af nsane206 - 10-Oktober-2016 kl. 19:01 |
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du en tegning af stue/køkken? med placering af møbler/tv
|
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |