recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Placering af indbygnings surround back
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Placering af indbygnings surround back

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsane206 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Placering af indbygnings surround back
    Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 17:28
Hej Alle,

Efter at være flyttet i et nyt hus, så sidder jeg sådan ved tv´et at vores køkken/stue alrum er lige bag mig så jeg ikke har en bagvæg. Men bare åbent til spisestuen.

Jeg har derfor indkøbt 4 x Dali phantom e-80 til surround back i et 7.1 setup
https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/indbygnings--udendorshojttalere/dali-phantom-e-80-lofthojttaler/

Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan de skal placeres. Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget, når jeg googler det. Men jeg er nok ikke den eneste der har denne udfordring.

Har i nogle links til anbefalede placeringer eller hvordan i har det hjemme hos jer?

Mvh Hans

Redigeret af nsane206 - 10-Oktober-2016 kl. 19:01
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 18:37
Har du en tegning af stue/køkken? med placering af møbler/tv
Ning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu